åååååååhhhh neeeej!
Fra : Anne Green

Dato : 03-12-03 16:21

hihi kender i det udtryk at man ikke skal købe legetøj der larmer til
sine børn medmindre man vil høre på det hele tiden

Det samme gælder for Katte

Har lige været i Calles og købte en mus der piver når den bliver rørt.
Miss D går helt amok Hun tog den straks i munden da jeg lagde den på
gulvet og fik straks den der "den-er-min" atitude. Mussen har ikke været
stille et sekundt siden

Og lad mig bare sige det allerede nu.... Jeg bliver snart rigtig rigtig
gal på mig selv for at have købt det skide kræ Altså mussen

Hilsen Anne, en overlykkelig Miss D og en meget forundret Gwendalyn

Fra : Brizz

Dato : 03-12-03 16:27

"Anne Green" <anne@qeep.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gal på mig selv for at have købt det skide kræ Altså mussen
>
> Hilsen Anne, en overlykkelig Miss D og en meget forundret Gwendalyn

Så kan du lære det!!

Mvh Brian
--
www.gronaerten.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 04-12-03 00:52

Anne Green <anne@qeep.dk> writes:

> hihi kender i det udtryk at man ikke skal købe legetøj der larmer til
> sine børn medmindre man vil høre på det hele tiden

Nåe du mener hadegaver til andres børn :-?

> Det samme gælder for Katte

Nemlig

> [...]
> rørt. Miss D går helt amok Hun tog den straks i munden da jeg lagde
> den på gulvet og fik straks den der "den-er-min" atitude. Mussen har

*GG*

> Og lad mig bare sige det allerede nu.... Jeg bliver snart rigtig
> rigtig gal på mig selv for at have købt det skide kræ Altså
> mussen

Anastacia fik også en sådan til sin fødsdag, faktisk er jeg sikker på
at jeg ikke kunne have givet hende noget bedre (selvom jeg kan blive i
tvivl ved sengetid, hvis jeg ikke lige har bortskaffet den inden)
Hun stormer rundt med den dasker til den og miauer og har det i det
hele taget bare skønt...

> Hilsen Anne, en overlykkelig Miss D og en meget forundret Gwendalyn

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : zasha

Dato : 04-12-03 20:58

<klip>
</klip>

Ok, nu _må_ jeg altså vide hvad det er for en fantastisk mus? Har fundet
denne butik:
http://www.callesdyrerige.dk/
Er det derfra musen stammer, og hvis ja, hvilken mus er det så?
--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi

http://hei.homepage.dk/godter.html
(sæsonpræget chokoladeside ;)

Fra : Anne Green

Dato : 06-12-03 09:49

Det er den side, men jeg syntes ikke lige jeg kunne finde den, men jeg kan
lige tage et billede af udyret og lægge i mit album Det er bare en ganske
almindelig låden mus, som så har en lille plastic-dims i ryggen og når man
tager den ud, begynder morskaben

Det bliver måske ikke lige i dag. Er lige midt i at skrive projekt som skal
afleveres på fredag. Men det skal nok blive gjordt