Julekalender til katte
Fra : Ukendt

Dato : 03-12-03 14:18

Godt nok er vi allerede ved den 3. december, men min mor har lavet den
sødeste lille "pakkekalender" til katten:

24 kattekys (katteguffere, der er pakket ind enkeltvis i farvestrålende
papir, ligesom karameller), som hver især har fået en "snor" (et stykke
kraftig sytråd) i den ene ende, og sat op på et kønt bånd. Båndet kan så
hænges op som en rigtig pakkekalender.

Det ser rigtig sødt ud

Tina og Mis

Fra : dpl

Dato : 04-12-03 18:36

Hejsa!
Det var dog en sød ide!

Bare synd man har 10 katte i huset, så bliver det lidt for stort et
projekt *smil*.

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/