Madgal kat
Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 02-12-03 14:45

Min bette skovtrold Cheeta er bare total glad for mad. Og alle former for
mad. Bare man går ud i køkkenet står hun og piver og tror at der falder
noget af (hvilket der også gør engang imellem). Hvad gør jeg for at få hende
til at stoppe? Dyrlægen siger allerede at hun er lidt tyk og hun er altså
kun fra april. Nu syntes jeg ikke at en total mager kat er speciel køn og
hun er jo norsk skovkat (næsten). Men hun skal jo ikke æde konstant
alligevel.
Teddy er heldigvis ikke en tigger, andet end ved aftensmaden selv om han
ikke vil have andet end sin kattemad og gærtabletter. Men iiiiihhhhh hende
Cheeta.

Hilsen Linda

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 02-12-03 14:57

Linda Hedegaard Jensen wrote:
> [...]
> Teddy er heldigvis ikke en tigger, andet end ved aftensmaden selv om
> han ikke vil have andet end sin kattemad og gærtabletter. Men

Jeg kan fortælle dig at du ikke er den eneste med sådan en madgal kat. Efter
vores har fået som morgenmad (~30g Iams) når han ikke længere end til middag
og så er han der allerede! Iflg posen skal en 4,5-7kg kat harve 50-75g, så
er 2 x 30g + lidt godbidder vel heller ikke for lidt til en 6kg, 2årig
hankat...?

Fra : Kate

Dato : 03-12-03 18:43

"Linda Hedegaard Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> wrote in

> Bare man går ud i køkkenet står hun og piver og tror at der falder
> noget af (

Gang det med fire og har hvordan det er at gå i køkkenet her Jeg må
indrømme at nogle dage kan jeg ignorere de tre, ikke Mowgli, men andre
dage bli'r jeg irriteret over det og skælder lidt ud. Ikke at det gør
nogen forskel, men jeg får lidt luft Jeg tror ikke der er nogen
måde at ændre det på.
Hvorfor Mowgli ikke kan ignoreres? Ganske enkelt fordi han flyver ind i
køleskabet når det åbnes. Det er jeg efterhånden godt træt af og nu er
han blevet truet med vandpistolen, jeg skal bare huske at tage den med,
men jeg håber det kan få ham til at stoppe med at hoppe ind i
køleskabet.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.