3 PolitiRotweilere dræber nabo "ROTWEILER"
Fra : Punish the deed, not~

Dato : 03-12-03 09:28

Det er ikke altid at politrænede/trænede Rotweilere eller andre
vagthunde er sikre at have som naboer selv om de har gået til træning
!
træning på en træningsplads ......hmmm

CITAT :start

Ananova:

Policeman's Rotweilers kill neighbour

Three dogs belonging to a Romanian police chief have attacked and
killed one of his neighbours.

Valentin Mocanu died from his injuries after being savaged by the
Rotweilers near his holiday home in Valcele.

The dogs were shot by their owner, Police Deputy Chief Ioan Craciun,
following the attack on the 50-year-old company executive.

Mr Mocanu had been found lying on the ground by the police chief,
reports the Libertatea newspaper.

Police have launched an investigation into the incident.

Story filed: 13:58 Monday 11th February 2002

http://www.headliner.nl/headliner.php?c=uk&abbr=ananova&id=51180

Fra : Herman Persson

Dato : 03-12-03 09:50

"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> skrev i en meddelelse

> [...]

> vagthunde er sikre at have som naboer selv om de har gået til træning

> ! træning på en træningsplads ......hmmm

Der står intet om at manden arbejder professionelt med hunde. Han er
muligvis chef for Vespa-tyveri-afdelingen.

Hilsen Herman.

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 03-12-03 10:01

On Wed, 3 Dec 2003 09:50:16 +0100, "Herman Persson" <Hr.Mand@mail.dk>
wrote:

> [...]
>

>Der står intet om at manden arbejder professionelt med hunde. Han er
>muligvis chef for Vespa-tyveri-afdelingen.

haha ja klart men man må nok gå ud fra at en politichef har gået
til træning med sine hunde, det er vist det mest sansynlige ikke !men
hvis jeg gad at bruge tid online på det kunne jeg sikkert finde flere
hundrede sider med ligende historier ! men det gidder jeg ikke, for
jeg ved at hunde "uanset race" ikke bliver farligere end deres ejer
gør dem, og nogle af dem har muligvis en brist i hovedet, lige som
eifel tydeligvis har "uanset race" eller menneske så kan man ikke
dømme alle over en kam som nogle gerne vil da det for dem er nemmere
end at tænke lidt dybere over tingene, så det var mere et modsvar til
eifels syge evige latterlige pitbullhistorier og store
pitbulloverskrifter

Fra : Jane

Dato : 05-12-03 08:51

Det undre mig at du altid bringer Rottweilere på banen som de rene
dræberhunde, fornemmer at du har en fobi omkring dem, det er ved at være
lidt træls at læse om alt det negative du overhovedet kan finde frem omkring
Rottweileren.
Læste også et sted at du skrev at du kun kendte 1 der havde styr på sin
Rottweiler ???
Undre mig hvor du kommer henne siden du kan skrive sådan noget ?
Du virker på mig, meget ensporet.
Jane Mailund
www.kennelmailunds.webbyen.dk

Fra : Pwh

Dato : 03-12-03 11:27

Punish the deed, not the breed wrote:
> Det er ikke altid at politrænede/trænede Rotweilere eller andre
> vagthunde er sikre at have som naboer selv om de har gået til træning
> !
> træning på en træningsplads ......hmmm

Hmm, lugter jeg starten på en lille krig mellem dig og Eifelvuf igen ;)

/Jens (som straks henter cola og popcorn)

Fra : Eifelvuf

Dato : 15-12-03 18:35

"Pwh" skrev d. 03-12-03 11:27 dette indlæg :

> Hmm, lugter jeg starten på en lille krig mellem dig og Eifelvuf igen
;)

> /Jens (som straks henter cola og popcorn)

Hej Jens !

He-he - nixen bixen, jeg orker ganske simpelthen ikke lille Punish. Det
er trods alt FOR anstrengende at forsøge at forklare Punish noget som
helst om hundetræning og/elelr biedarbejde.

Manden er ganske enkelt fakta resistent.

Med venlig hilsen

Eifel & Co.

PS : men nyd du bare cola og popcorn alligevel . . .

http://www.kandu.dk/

Fra : Pwh

Dato : 15-12-03 21:02

Eifelvuf wrote:

> [...]
> Det er trods alt FOR anstrengende at forsøge at forklare Punish noget
> som helst om hundetræning og/elelr biedarbejde.

Der bliver i nok aldrig enige, mht bidetræning kan jeg nu godt se fornuften
i nogle af hans argumenter uden at jeg gider at blande mig i den debat.

> Manden er ganske enkelt fakta resistent.

Han er ikke lige den der fraviger sine meninger, men han er til gengæld
tit god til at argumenterer for sin sag. En smule stædig måske ;)

> Med venlig hilsen
>
> Eifel & Co.
>
> PS : men nyd du bare cola og popcorn alligevel . . .

Tak skal du have, det skal jeg nok gører ;)

/Jens

Fra : Verner

Dato : 16-12-03 18:51

On Mon, 15 Dec 2003 17:34:55 GMT, "Eifelvuf" <Eifelvuf.news@kandu.dk>
wrote:

> [...]
>helst om hundetræning og/elelr biedarbejde.
>
>Manden er ganske enkelt fakta resistent.

Nåhhhh Punish,

står du model til den ?

Pus ham så

Verner

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 17-12-03 16:52

On Tue, 16 Dec 2003 18:51:00 +0100, Verner <Verner@post.dk> wrote:

>Nåhhhh Punish,
>
>står du model til den ?
>
>Pus ham så
>
>Verner

,,,,,,,haha nej han er sku for primitiv, til at bruge tid på.