Oldies...
Fra : Holm

Dato : 01-12-03 23:12

Hej alle.

Jeg kunne godt tænke mig at vide om der er nogle herinde med gamle hunde ,
gerne over 10 år ...(min er 13)

Grunden til jeg spørger er (igen) min kære gamle ven , som har forandret sig
en hel del på sine gamle dage.
Igen er det min sofa og et gulvtæppe der er blevet "endevendt"...snøft.

Derfor vil jeg gerne høre om lignende episoder med gamle hunde , som udviser
en form for senilitet eller lign. ?!

Jeg synes selvfølgelig det er meget synd for ham og vil gerne hans bedste...

Han er fuldstændig normal når jeg er sammen med ham , men er jeg væk nogle
få timer , er den gal...han må virkelig føle sig utryg , tror jeg.

Glæder mig til at læse evt. svar.

Hilsen Holm

Fra : Benny Mortensen

Dato : 03-12-03 01:34

"Holm" <dortheholm@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Han er fuldstændig normal når jeg er sammen med ham , men er jeg væk nogle
> få timer , er den gal...han må virkelig føle sig utryg , tror jeg.

Hej Holm

Det kan jo være han har det for varmt, så han prøver at grave sig ned i et
køligere lag.

M.V.H.....Benny..

Fra : Dharma

Dato : 04-12-03 00:33

Hej Holm.

Min gamle schæferblaning på 11 år har også forandret sig med årene. Det
virker som om hun nogle gange glemmer lidt, øjene begynder at svigte
lidt (tror jeg), da hun nogle gange har det med, at gå ind i os. Små
ting der ikke var der for bare 4-5 år siden.
Hun har godt nok ikke nogle problemer med at være alene hjemme, men igen
det er hun egentligt heller ikke, da hun har alle de andre hunde hos
sig.
Men alt i alt, jo hun har ændret sig! Og det gør ældre mennesker jo
også, så hvorfor skulle de ikke også blive lidt sære på deres gamle dage

MVH. Dharma

http://www.kandu.dk/