Bedste barne / kombi vogn
Fra : Chriz

Dato : 03-12-03 22:26

Hej

Så er det vore tur og spørgsmålet er sikkert stille mange gange før, men
jeg finder ikke lige svarene:

Jeg efterlyser gode og dårlige erfaringer med køb af barne / kobi / duo
vogn. Er der nogen der kan anbefale / fraråde fabrikater og modeller ?

mvh

Christian

Fra : pops2

Dato : 06-12-03 12:53

Chriz <write_chriz@excite.com> wrote in message news:<3FCE5500.B6FE8CE3@excite.com>...
> [...]
>
> Jeg efterlyser gode og dårlige erfaringer med køb af barne / kobi / duo
> vogn. Er der nogen der kan anbefale / fraråde fabrikater og modeller ?

Hej!
Da vi i sin tid skulle investere i en barnevogn til den lille ny (godt
3½ år siden) valgte vi at gå systematisk frem og konsultere Forbruger
Informationen (www.fi.dk) og deres valg faldt klart på en Emmaljunga
Big Star (5000,- med alu stel og lufthjul), da den havde bedste
sikkerhedssystem, en god (!) madras, længste kasse (vi bruger den
stadig til hende selvom hun fylder tre til feb.), god bundventilation,
trinløs kalenche og nemmeste klap-sammen funktion(den kan ligge i
baggagerumemt på en Toyota Yaris!). Vores naboer er i øjeblikket også
ved at købe barnevogn, og de har valgt en Basson, da den åbenbart er
en kopi af svenskernes gode kvalitet til en billig penge, men da jeg
ikke har set den endnu vil jeg ikke udtale mig om den.
Held og lykke både med købet og den lille ny!
Hilsen Pernille
P.S. Har kun hørt dårlige ting om kombi-vogne, de er tit besværlige at
klappe sammen og bunden er meget dårlig at ligge på for en lille ny,
og jeg har hørt flere der efter at have investeret i en kombi er kort
tid efter gået ud for at købe en 'rigtig' barnevogn.