Navne Mærkater
Fra : Kåre L. Jensen

Dato : 03-12-03 21:22

Jeg leder efter nogle navne mærkater som kan sætte i børnetøj.
Min datter skal snart starte i vuggestue og institutionen kræver at tøjet er
mærket.
Jeg mener at have set at kan kan købe sådanne navne mærkater i et kupon
hæfte, men kan ikke finde nogle link på nettet.
Er der nogen der har nogle gode link?

---Kåre

Fra : Christina Puhakka Eg~

Dato : 03-12-03 21:32

"Kåre L. Jensen" <klj@email.dk> skrev...

> Jeg mener at have set at kan kan købe sådanne navne mærkater i et
kupon
> hæfte, men kan ikke finde nogle link på nettet.
> Er der nogen der har nogle gode link?

Vi har selv købt via http://www.scannex.dk/sw28.asp - og er særdeles
godt tilfredse! Prisen var overkommelig, og resultatet var flot.

Christina

Fra : Kåre L. Jensen

Dato : 03-12-03 21:34

Jeg har lige selv fundet et link, som sikkert også kan bruges af andre:
www.scannex.dk
---Kåre

Fra : Kåre L. Jensen

Dato : 03-12-03 21:44

Endnu et sted er:
www.fabricmarque.dk

---Kåre

Fra : Dorthe Eshington

Dato : 04-12-03 09:17

"Kåre L. Jensen" <klj@email.dk> skrev i en meddelelse
> Endnu et sted er:
> www.fabricmarque.dk
>
> ---Kåre
Hej Kåre !

Jeg har prøvet dette, og jeg syntes ikke, at det passede til vores børnetøj.

For det første så står det med meget småt skrift, som man skal have tæt på
for at læse, og så går skriften let igennem tyndt stof, så man kan se et
spejlvendt navn i nakken på barnet. Det syntes jeg blandt andet ødelægger en
fin lille lyserød kjole

Jeg endte tilbage på scannex igen og er stadig godt tilfredse med dem. Og er
det undertøj og strømpebukser, så skriver jeg bare navn på mærket af tøjet
med en tekstilpen.

Bare mine observationer.

Mange hilsner Dorthe

Fra : Musen

Dato : 05-12-03 23:50

> [...]
> Jeg mener at have set at kan kan købe sådanne navne mærkater i et kupon
> hæfte, men kan ikke finde nogle link på nettet.

Hej Kåre
Jeg arbejder på en døgninstituion for voksne handicappede, og vi har prøvet
diverse forskellige mærker i tøjet for at kunne kende forskel. Vi har nu
fundet ud af, at man kan få en tekstilpen til at SKRIVE navn i tøjet. Den er
helt genial. Holder en hel del tøjvaske, og når navnet er ved at være slidt
væk, skriver man det bare igen.
Den kan fåes i Bilka og lignende steder.

Held og lykke med det hele

Venlig hislen Mia