Flere brugere, en bayes db.
Fra : Jonas Jalling

Dato : 02-12-03 21:58

Hej,

Jeg har i en tid brug bayes filtrering med spamassassin. Jeg har fået lavet
mig en rimelig db > 3000 spam og ham mails. Nu kunne jeg godt tænke mig at
resten af brugerne på maskinen kunne drage nytte af min db. Er det muligt,
at flere brugere benytter den samme db? Eller skal man have en hver?

Jonas Jalling

Fra : (

Dato : 02-12-03 23:16

"Jonas Jalling" <jonas@jalling.dk.invalid> writes:

> [...]
> resten af brugerne på maskinen kunne drage nytte af min db. Er det muligt,
> at flere brugere benytter den samme db? Eller skal man have en hver?

Led efter "bayes_path", se "man Mail::SpamAssassin::Conf". Husk også at
kigge på hvilke rettigheder der vil blive brugt.

Hvis du bruger spamd/spamc er spamc -u sikkert også en mulighed.

Mvh.

Dennis Jørgensen