MS Windows
briani 27239
Fejlmelding
Fra : Lenore Messick

Dato : 03-12-03 21:13

Hej

Når jeg bruger et af mine mail-programmer, giver min computer mig følgende
melding: 'Svchost har gereret fejl og lukkes af Windows'. Derefter skal
systemet genstartes. Er der nogen som kender til dette problem og evt. har
en løsning.

PM

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 04-12-03 21:15

Hvis du skrev hvad det var for et mail program er det da muligt nogen
kan hjælpe.