Simlock Siemens c25
Fra : Ole Larsen

Dato : 17-04-01 16:52

Hej Alle
Jeg har debitel til min c25, men ønsker at bruge mit telia. Er der nogen,
der ved, hvordan man gør?
Hilsen Ole

Fra : Morten Lynnerup

Dato : 18-04-01 19:43

mig bekendt er debitels c25'er ikke låst.

Morten

Fra : Carsten Riis

Dato : 19-04-01 02:17

Ole Larsen wrote:

> Hej Alle
> Jeg har debitel til min c25, men ønsker at bruge mit telia. Er der nogen,
> der ved, hvordan man gør?

Hvis telefonen er mere end et halvt år gammel, så henvender du dig til
din udbyder, så får du koden udleveret.

Er telefonen mindre end et halvt år gammel, så vent indtil den er et
halvt år gammel, hvor du så gør ovenstående.

Mig bekendt kan man ikke "bare" lige bryde operatørlåsen på en c25.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Hvis du i emnelinjen begynder med Sv: så kan ikke alle læse dine

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-04-01 11:30

Carsten Riis skrev:

>Mig bekendt kan man ikke "bare" lige bryde operatørlåsen på en c25.

Det tror jeg nu nok...
Jeg har et kabel til Siemens-telefoner, og jeg har lige låst en C35
V18 op, som vist skulle være den mest besværlige at have med at gøre.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Skal du have fjeret SIM-låsen på din Nokia-telefon?
- Eller installeret vibrator og ekstra spil i Nokia 3210?