MS Windows
briani 27239
søgemaskine ændret....?
Fra : kms

Dato : 03-12-03 12:07

hej jeg bruger xp , og IE

Den 'indbygget' søgemaskine som fortæller mig hvis jeg har skrevet forkert
url
og giver mig foreslag på hvad det kunne være jeg skulle have skreve,t er
ændret fra Microsoft
til en eller anden ukendt søgemaskine - hvordan ændre jeg det tilbage ?

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 03-12-03 12:30

kms wrote:
> [...]
> er ændret fra Microsoft
> til en eller anden ukendt søgemaskine - hvordan ændre jeg det tilbage

Prøv om ad-aware eller spybot hjælper. Begge kan findes på
www.spywarefri.dk

Du gør det ikke let. Hvilken søgemaskine er det?

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : kms