MS Windows
briani 27239
log in XP
Fra : Brizz

Dato : 03-12-03 11:28

Når min maskine går på pauseskærm og jeg vil tilbage igen beder den om jeg
skal vælge bruger(selvom jeg kun har 1 bruger) Jeg bruger tweak XP men kan
ikke huske hvor jeg sætter det op. En der kan hjælpe så den bare åbner op
igen uden jeg skal logge ind.

Mvh Brian

--
www.gronaerten.dk

Fra : Torben

Dato : 03-12-03 13:21

"Brizz" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> [...]
kan
> ikke huske hvor jeg sætter det op. En der kan hjælpe så den bare åbner

Kontrolpanel - strømstyring - avanceret.
--
Mvh Torben

Fra : Lars

Dato : 03-12-03 13:24

Har du bedt din pauseskærm om at have adgangskode????

Hvis det er det:
højre klik på skærm
indstillinger
faneblad pauseskærm
fjern flueben ved adgangskode
tryk anvend og ok

Lars

"Are you still wasting your time with spam?...
There is a solution!"

Protected by GIANT Company's Spam Inspector
The most powerful anti-spam software available.
http://www.giantcompany.com