MS Windows
briani 27239
Opstart af programmer
Fra : George

Dato : 02-12-03 20:56

I flere programmer har (vistnok) Windows en service, hvor man først taster
sit kaldenavn, f.eks "ofelia". Nedenunder sit password, f.eks "abcdef". Så
spørges man om det skal komme frem automatisk, hver gang man logger på. Jeg
siger JA. Næste gang, man skal ind, kommer kaldenavnet frem i klar tekst og
koden i stjerner. Du trykker Enter, og du er inde. Nemt og hurtigt.

Nu har jeg flere forskellige kaldenavne i den rubrik, jeg ikke skal bruge
mere.
Hvordan fjerner jeg dem?

Mvh
Georg

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 03-12-03 21:36

"George" <skjelm@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> koden i stjerner. Du trykker Enter, og du er inde. Nemt og hurtigt.
>
> Nu har jeg flere forskellige kaldenavne i den rubrik, jeg ikke skal bruge

Som alle andre steder i Windows, hvor der er "hukommelse" på den slags
bokse; la' vær med at skrive noget men dobbeltklik på det tomme felt. Så får
du en drop-liste med alt, hvad Windows husker for det felt. Gå nedaf med
pil-ned og tryk delete når du står på rette linie.
Jeg har fundet det fordi jeg tit har lidt travlt med tasterne og derfor får
nogle ret sjove ting til at stå i feltet. Og hvis du er for hurtigt kommer
der i dit eksempel let til at stå sådan her i drop-liste:

Olf
Olfia
Olifa
Ofelia

Der kan komme til at stå ret mange gale ting med tiden......

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh

Fra : George

Dato : 03-12-03 22:35

Tak Jesper.
Jeg plejer at slette ved at højreklikke og derpå vælge "slet". Den virkede
ikke her.
Du sagde Tryk "delete". Så prøvede jeg "Delete"-knappen på keyboard. Det
hjalp.
Tak for hjælpen.
George