MS Windows
briani 27239
Genetabler internetforbindelse efter misly~
Fra : Martin Johansson

Dato : 02-12-03 18:47

Jeg har et problem med en maskine hos en bekendt.

Efter en mislykket installation af Windows XP SP1, (Se andet indlæg) virker
internet forbindelsen ikke. (TDC Bredbånd)
Alle indstillinger passer tilsyneladende og de rigtige drivere er også
installeret.
Men der kan ikke laves forbindelse.

Er der noget at gøre udover en geninstallation?

Der blev foretaget en systemgendannelse fra fejlsikret tilstand, efter den
mislykkede SP1 installation

Fra : Fynbo

Dato : 02-12-03 19:03

sluk pc'en...tag strømmen fra modem...vent 2 min....sæt strøm til
modem..tænd pc'en samtidig..

Fynbo

"Martin Johansson" <martin.johansson[REMOVE]@12move.dk> skrev i en
meddelelse news:3fccd012$0$27410$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...