MS Windows
briani 27239
Er jeg blevet hacket???
Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 02-12-03 18:28

I aftes da jeg gik i seng lukkede jeg windows XP pro ned og gik fra PCen
(den slukker jo selv når den er færdig) men da jeg stod op havde jeg en
starskærm hvor jeg kunne vælge mit log in. Den skrev at den ikke kunne lukke
ned da der stadig var en bruger logget på. Der er kun mig på netværket

Peter

Fra : JK

Dato : 03-12-03 09:54

On Tue, 2 Dec 2003 18:27:48 +0100, "Peter K. Nielsen"
<peter.n@jubiiposten.dk> wrote:

> [...]
>ned da der stadig var en bruger logget på. Der er kun mig på netværket

Ja

Få fat i AdAware og scan med den.

En personlig firewall, som zonealarm er også godt sidenhen. Freeware,
hvis du henter den rigtige version. www.zonealarm.com

mvh

John

Fra : Martin Schultz

Dato : 03-12-03 11:40

> [...]

>ned da der stadig var en bruger logget på. Der er kun mig på netværket

Det er ikke til at sige. Problemet kan skyldes en masse forskellige
windows fejl.

Martin
--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider til
ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel routere.