Deling af TDC Kabel forbindelse via Hub ??
Fra : K@zz

Dato : 17-04-01 16:28

Heyza NG !!

Jeg skal have delt en TDC Kabel internet forbindelse mellem 2 computer via 1
hub !!

Jeg er så lidt i tvivl om hvordan det skal opsættes !! Og om hver computer
skal have en fast TCP/IP adresse eller hvad.....

Og skal Kabel modemmet sættes i uplink porten på hubben, eller er det lige
meget ??

Håber i kan hjælpe..

MVH
Rune
-----------------------------------
Name: K@zz
E-Mail: Kazz@Cool.dk

Fra : Christian Holst

Dato : 18-04-01 20:50

hvorfor ikke sætte 2 netkort i den ene og sæt dit modem på det ene kort og
sæt et krydset kabel over til den anden maskine på det andet netkort !

MVH
christian holst

Fra : Dennis.J

Dato : 30-04-01 17:41

"K@zz" skrev d. 17-04-01 16:28 dette indlæg :
> [...]
> skal have en fast TCP/IP adresse eller hvad.....
>
> Og skal Kabel modemmet sættes i uplink porten på hubben, eller er det lige

Hej Rune

Du skal bare sætte hver Pc til hubben og det samme gøres med routeren.
Uplink bruges kun til HUB-->HUB forbindelsen
Du behøver ikke faste Ip-adresser
DJ

http://www.kandu.dk/