Userscript
Fra : DrOnE

Dato : 01-12-03 21:40

Hejsa.
Jeg har lige fået lavet et "userscript" hvor man kan registrere sig selv som
member osv. Det virker kanont godt men jeg synes lige der mangler den sidste
prik over i'et så jeg tænkte lidt på om det ikke var muligt at lave en
"userlist" over alle de registrerede members. Jeg ved ikke hvor meget i har
brug for at vide for at hjælpe mig.

Jakob

Fra : René Iversen

Dato : 01-12-03 21:51

"DrOnE" <dronerax@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> prik over i'et så jeg tænkte lidt på om det ikke var muligt at lave en
> "userlist" over alle de registrerede members. Jeg ved ikke hvor meget i

Som jeg forstår det, vil du bare have lavet en liste over alle brugere der
er oprettet.

$query = "SELECT * FROM usertable";
$result = mysql_query( $query );

while( $data = mysql_fetch_array( $result ) )
{
// udskriv data her med $data["kolonnenavn"]
}

du kan evt. selv sætte det op i en tabel eller noget, eller forklar hvordan
du nøjagtigt vil have det, hvis det skal være mere konkret.

Håber det kan bruges.

Fra : DrOnE

Dato : 03-12-03 17:46

Den skal se nogen lunde sådan ud:

Registrerede users:
Member1
Member2
Member3
Member4
Member5
Member6
Member7
Member8
-------------------------------------
Altså ikke alt for fansy og læt sat op. Egentlig bare en tabel og nogle
underliggende kolloner.
Det du skrev før kan jeg ikke få til at at virke. Der kommer ingen text
frem.
Så vær sød at forklar ca. hvad jeg skal gøre for at få det til at virke,
eftersom jeg er ikke er alt for kendt i php-programeringens verden.
Tak

Fra : René Iversen

Dato : 03-12-03 20:01

> [...]
> Så vær sød at forklar ca. hvad jeg skal gøre for at få det til at virke,
> eftersom jeg er ikke er alt for kendt i php-programeringens verden.

Hvilken database bruger du? mysql?