Brødkrummenavigation?
Fra : Børge Jensen

Dato : 03-12-03 00:02

Jeg leder efter noget ASP der kan fungere på samme måde som det
jeg ser på html.dk: HTML.dk=>Artikler=>Rens ud i din HTML-kode
eller på eksperten.dk: Du er her : Eksperten : Programmering :
Spørgsmål oversigt :

Jeg har prøvet lidt med de muligheder der er i
Request.ServerVariables, men jeg kan slet ikke få det til at
fungere når der også skal være links på dem.

Er der en der har en god idé til noget brødkrummenavigation?

Det skal siges at vi ikke bruger database, men har dog mulighed
for ASP på vores server. Det er meningen at linien skal
includeres med SSI.

Mvh. Børge

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Børge Jensen

Dato : 26-12-03 23:34

Børge Jensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:

> Jeg leder efter noget ASP der kan fungere på samme måde som det
jeg ser på html.dk: HTML.dk=>Artikler=>Rens ud i din HTML-kode
eller...

Øv, hvorfor er det alle de andre der får svar, jeg får aldrig
noget?

Jeg har også et indlæg liggende fra 22. december, der også er
ubesvaret.

Er det virkelig mit system der er noget galt med, er det kun mig
selv der kan se mine indlæg? Jeg synes da ikke at jeg har gjort
nogen noget?

Mvh
Børge Jensen

Fra : Thomas Voller

Dato : 27-12-03 11:51

"Børge Jensen" <boerge@news.dk> skrev
> [...]
> Det skal siges at vi ikke bruger database, men har dog mulighed
> for ASP på vores server. Det er meningen at linien skal

Hvis I ikke bruger database, hvordan har I så delt jeres site op? For at
sådan en "Du er her" funktion skal virke, må sitet jo være op i nogle
afdelinger med tilhørende undersider. Du skriver ikke hvordan sitet er delt
op, og det gør det lidt svært at komme med et kvalificeret svar. F.eks.
kunne jeres site være delt op på denne måde:

'Roden
/default.asp

'Stoleafdeling
/stole/default.asp

'Designerstole
/stole/designer/salg.asp
/stole/designer/information.asp

'Brugte stole
/stole/brugt/salg.asp
/stole/brugt/information.asp

'Sofaafdelingen
/sofaer/produkter.asp
/sofaer/salg.asp
/sofaer/information.asp

Osv., osv... Altså: Hvilket system bruger I til at dele jeres site op i
underafdelinger? Uden den viden kan vi umuligt svare på dit spørgsmål.

Godt nytår, Voller.