Hente filer fra anden webserver
Fra : Martin Bentzen

Dato : 02-12-03 13:30

Er det muligt vha. ASP at hente filer fra en anden webserver (som jeg selv
hoster), og gemme disse filer på den aktuelle webserver ?? (som bliver
hostet ude i byen)

Jeg tænker på at lave et system, som tjekker på om der er nyere versioner af
en fil på en anden webserver, og derefter kopiere denne til den aktuelle
webserver.

Venlig hilsen
Martin Bentzen

Fra : Jørn Andersen

Dato : 02-12-03 13:38

On Tue, 2 Dec 2003 13:29:54 +0100, "Martin Bentzen" <news@bentzen.dk>
wrote:

> [...]
>en fil på en anden webserver, og derefter kopiere denne til den aktuelle

Ikke umiddelbart via ASP, da ASP afvikles på den aktuelle server.
Men der findes ASP-komponenter, som kan håndtere HTTP-overførsel - det
kan måske løse dit problem.

Good luck!

--
Jørn Andersen,