Dropdown fra database
Fra : Henrik Nygaard

Dato : 02-12-03 11:44

Jeg er ret ny indenfor ASP og vil ikke overgive mig og bruge et
skodprogram som Frontpage, så I må hjælpe mig....!

Jeg er igang med at lave en form, hvori jeg gerne vil lave en
dropdown menu, som henter sine data fra en tabel.

Tabellen ligger i samme Access database som dataene endelig skal
gemes i. Det er ikke samme tabel min form lægger data i, som den
skal læse til dropdown menuen fra.

Jeg har lidt problemer med at få dataene hentet fra databasen.

Jeg har lavet database forbindelsen

Hjælp....!
Mvh Henrik

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jørn Andersen

Dato : 02-12-03 11:55

On Tue, 2 Dec 2003 10:44:10 +0000 (UTC), Henrik Nygaard
<hennyg@msn.com> wrote:

>Jeg er igang med at lave en form, hvori jeg gerne vil lave en
>dropdown menu, som henter sine data fra en tabel.

<url: http://www.learnasp.com/learn/subdblist.asp>
- her kan du i hvert fald se, hvordan det *kan* laves. Hvis du får
problemer, eller vil have det tilpasset, så spørg igen.

Good luck!

--
Jørn Andersen,
Brønshøj