Hyperlinkpanel
Fra : slet ACDPB

Dato : 03-12-03 00:44

Hej Frontpage-eksperter!
Jeg har lavet et brugerdefineret hyperlinkpanel på basis af et tema,
indføjet egne grafik-knapper og det fungerer fint og efter hensigten -
dog med en undtagelse: Når musen føres hen over hyperlinket popper
denne lille gule informationsboks op og fortæller én gang til, hvad
der allerede fremgår af hyperlinket.
Ved et normalt hyperlink kan man bestemme, om dette skal ske eller ej
under "skærmtip", men denne funktion er ikke til rådighed under
"rediger hyperlinkpanel".
Hvordan slipper man af med denne funktion?

NB. Selve siden er ikke baseret på et tema - jeg bruger kun
hyperlinkpanelet.

Hilsen
Stig

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 03-12-03 05:48

Eneste måde er at lade være med at bruge Grafik knapper men tekst
links i stedet.

Fra : Stig Olsen

Dato : 03-12-03 18:27

Mange tak for det nedslående svar! Men er det virkelig ikke muligt
at åbne den til webstedet hørende mappe "themes" med css-
filerne og så fjerne denne kommando - fx. i en af de filer, der
automatisk oprettes som kopi, når man ændrer på et tema? Når man
indsætter et billede som link, er der mulighed for at vælge en
skærmtekst eller ej. Derfor tænkte jeg, at denne automatiserede
modus ved hyperlinkpaneler var at finde i .ccs-filerne – og dermed
kunne fjernes?

Hilsen
Stig

--
Stig Olsen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 03-12-03 20:51

Nej. Ifølge W3C er "Alt" tekst for billeder påkrævet.

Fra : Stig Olsen

Dato : 04-12-03 09:37

OK, tak - jeg bøjer mig i støvet for W3C!

Stig Olsen