frontpage extension hvad er det??
Fra : Alexander Petersen

Dato : 02-12-03 13:46

Hej en der kan svare mig på hvad dette er?

Er det et program man blot skal have på sin computer eller skal det også
ligge på serveren hvad kan det og hvad er det?

Hilsen Alexander

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 02-12-03 14:21

Det er udvidelser til Frontpage, der ligger på serveren og sørger
for at du kan lave dynamiske hjemmeside, inklusive tællere m.v.

Din udbyder kan tilbyde noget sådant og så kan du udnytte
FP-mulighederne, eller din udbyder tilbyder det ikke, og så kan du
kun lave hjemmesider uden den nævnte dynamik: tællere f.eks.

--
ahw