CC Gebyr for at beholde hastighed
Fra : Bo

Dato : 03-12-03 15:30

Er det rimeligt at Cybercity kræver 75 kr. i nedgraderingsgebyr, for at jeg
kan beholde min gamle hastighed 2048/128 fremfor de 2560/128 jeg automatisk
er blevet opgraderet til. Jeg vil hellere spare 50 kr. om måneden end at få
den ekstra hastighed.

2560/128 fremgår end ikke af deres prisliste på hjemmesiden... Hvad er
Cybercity's priser egentlig kan man spørge sig selv om.....

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 03-12-03 15:49

"Bo" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
automatisk
> er blevet opgraderet til. Jeg vil hellere spare 50 kr. om måneden end at

Dit produkt er blevet forbedret og nu vil du gerne skifte til et billigere
produkt?
Ja, det kan de godt opkræve gebyr for

Fra : JL

Dato : 04-12-03 11:43

snip
> Dit produkt er blevet forbedret og nu vil du gerne skifte til et billigere
> produkt?
> Ja, det kan de godt opkræve gebyr for

Produktet er blevet forbedret, men med prisstigning (eller rettere: det er
et nyt og dyrere produkt). Så længe Cybercity tilbyder Bo's gamle hastighed
bør de vel slet ikke opgradere ham automatisk, men venligt spørge ham om han
vil have en hastighedsforøgelse til en merpris.
Prisstigninger for et bestemt produkt kan man naturligvis aldrig gardere sig
imod (og det er også fair), men her er der ikke tale om en prisstigning for
selve produktet. Der er tale om at Cybercity automatisk sætter Bo over på et
nyt produkt der koster mere, det kan da ikke være i orden at de så kræver
gebyr for at han gerne vil beholde sit gamle produkt.

Bare min holdning til emnet....
Mvh
JL

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 04-12-03 13:26

"JL" <drlorenzo@hotmail.com> wrote in

> [...]
> Cybercity automatisk sætter Bo over på et nyt produkt der koster mere,
> det kan da ikke være i orden at de så kræver gebyr for at han gerne

Nej, Bo har fået højere hastighed, men han betaler samme pris som før.

--
Mvh. Simon H. Pedersen

Fra : JL

Dato : 04-12-03 13:48

snip
> Nej, Bo har fået højere hastighed, men han betaler samme pris som før.
>
> --
> Mvh. Simon H. Pedersen
Beklager, jeg har misforstået Bo's indlæg.
Jeg troede Cybercity havde sat hastigheden op, og samtidigt havde sat prisen
50,- kroner op...
Men da det jo ikke er tilfældet er det naturligvis helt acceptabelt at
forlange gebyr ved nedgraderingen...
- JL

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 04-12-03 13:49

"JL" <drlorenzo@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Produktet er blevet forbedret, men med prisstigning

Er du sikker?

Fra : Per Moreau

Dato : 04-12-03 14:31

"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote in news:3fcf30df$0
$30078$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> "JL" <drlorenzo@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Er du sikker?
>
> --
> Martin Højriis Kristensen - http://usenet.makr.dk/
> Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC

Nej, det er han ikke
Hastighedsforøgelsen er sket uden mer pris.
Det står også sort på hvidt i det brev at CC har sendt ud til
kunderne der har fået foretaget den hastigheds forøgelse.
Udrag fra brev:
Vi har sat din download-hastighed op fra 2048 kbit/s til 2560 kbit/s
uden at røre ved prisen.
Det vil sige, at du fremover får en hurtigere ADSL-forbindelse på
2560/128 kbit/s, uden at det koster dig ekstra.

Jeg går ud fra at der står nøjagtig de samme ord i de andres breve.

Mvh
Per M.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 04-12-03 14:47

"Per Moreau" <gndsplitting@COLDhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Vi har sat din download-hastighed op fra 2048 kbit/s til 2560 kbit/s
> uden at røre ved prisen.

Sådan forstod jeg det også..

Fra : JL

Dato : 04-12-03 18:03

> "Per Moreau" <gndsplitting@COLDhotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Sådan forstod jeg det også..

Som skrevet lidt "længere oppe", så har jeg misforstået hvad Bo skrev.
Det skal ikke ske igen
Mvh
JL

Fra : Nicolai

Dato : 04-12-03 20:05

"JL" <drlorenzo@hotmail.com> wrote in message

> Som skrevet lidt "længere oppe", så har jeg misforstået hvad Bo skrev.
> Det skal ikke ske igen

Nej, for så melder jeg dig fandme til polidiet..

> Mvh
> JL

Nic

Fra : Per Moreau

Dato : 04-12-03 20:07

"JL" <drlorenzo@hotmail.com> wrote in news:6NJzb.52105$jf4.2861544
@news000.worldonline.dk:

> "Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> skrev i en meddelelse

> Som skrevet lidt "længere oppe", så har jeg misforstået hvad Bo
skrev.
> Det skal ikke ske igen
> Mvh
> JL

Oh, den havde jeg overset, sorry.

Mvh
Per M.

Fra : Kale Kop

Dato : 05-12-03 08:13

Som jeg skrev i Cybdercity.xdsl
Flyt til TDC så slipper du for gratis opgradering!

Fra : H@nsen

Dato : 11-12-03 01:19

Per Moreau wrote:
> Hastighedsforøgelsen er sket uden mer pris.
> Det vil sige, at du fremover får en hurtigere ADSL-forbindelse på
> 2560/128 kbit/s, uden at det koster dig ekstra.

Det er da oxo totalt urimeligt at de bare sådan uden videre giver mere
valuta for pengene, det må folk da klage over i en fart.

Fra : Per Moreau

Dato : 11-12-03 13:49

"H@nsen" <tele1adslSLET_LIGE_DETTE@OG_DETTEtele2adsl.dk> wrote in

> Det er da oxo totalt urimeligt at de bare sådan uden videre giver mere
> valuta for pengene, det må folk da klage over i en fart.

Jeps, og lad os fluks gøre lige som hende i Punkt1 reklamerne

Fra : darkh

Dato : 06-12-03 14:03

> [...]
> få
>
> Dit produkt er blevet forbedret og nu vil du gerne skifte til et billigere

Det er ikke helt korrekt at produktet er blevet forbedret. Cybercity har et
produkt som hedder 2048/128 som de åbenbart har nedsat med kr. 50,- pr.
måned. Istedet for at nedsætte hans regning med kr. 50,- pr. måned, har de
givet ham et nyt produkt som koster det samme som han har givet for det
gamle, og det er ikke iorden.

mvh
Jesper

Fra : Hans

Dato : 06-12-03 15:37

"darkh" <gambler@nospamsportsstatistik.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> givet ham et nyt produkt som koster det samme som han har givet for det

Det virker lidt for smart. Det havde været mere reelt at tilbyde det
oprindelige produkt med den nye reducerede pris i stedet for bare at gå ud
fra at kunden ønsker og har brug for en hurtigere forbindelse. At CC så
efterfølgende forlanger et nedgraderingsgebyr for at levere den oprindelige
hastighed er direkte uartigt. Kunden har ikke bedt om at få sin linie
opgraderet, og det må han fastholde CC i.

/ Hans

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 06-12-03 21:38

"Hans" <email@kvik.org.invalid> skrev i en meddelelse
> Det havde været mere reelt at tilbyde det
> oprindelige produkt med den nye reducerede pris i stedet for bare at gå ud
> fra at kunden ønsker og har brug for en hurtigere forbindelse.

I guder.. Her opgraderer CC produkter gratis og så er det stadig forkert...

> At CC så
> efterfølgende forlanger et nedgraderingsgebyr for at levere den
oprindelige
> hastighed er direkte uartigt.

std.gebyr

> Kunden har ikke bedt om at få sin linie
> opgraderet

Nej, men han har accepteret kundevilkår der gør det muligt for CC at gøre
det uden accept så det har ingen relevans

Fra : Hans

Dato : 06-12-03 22:27

> "Hans" <email@kvik.org.invalid> skrev i en meddelelse
>
> I guder.. Her opgraderer CC produkter gratis og så er det stadig
forkert...

Gu er det da forkert når det sker hen over hovedet på kunden, men jeg kan da
udmærket godt forstå at netop du synes det er helt i orden.

> Nej, men han har accepteret kundevilkår der gør det muligt for CC at gøre
> det uden accept så det har ingen relevans

Der står intet i CC's abonnementsbetingelser at de på nogen måde har ret til
at ændre på båndbredden. De har derimod ret til, uden varsel, at ændre
prisen hvis den er til kundens gunst. Det er en helt anden snak, og det er
præcis hvad de skulle have gjort i dette tilfælde.

/ Hans

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 06-12-03 22:33

"Hans" <email@kvik.org.invalid> writes:

> [...]
>prisen hvis den er til kundens gunst. Det er en helt anden snak, og det er
>præcis hvad de skulle have gjort i dette tilfælde.

Det ville da være en rigtig dårlig plan ud fra et forretningsmæssigt
synspunkt.

Mvh.
   Klaus.

Fra : Hans

Dato : 06-12-03 22:42

"Klaus Ellegaard" <klausellegaard@msn.com> skrev i en meddelelse

> Det ville da være en rigtig dårlig plan ud fra et forretningsmæssigt
> synspunkt.

Jeg kan da ikke ændre på de skiver sådan i deres betingelser. Selvfølgelig
skal kunden da have valget inden ændringen effektueres. Alt andet er da
uanstændigt. Er teleselskaber hævet over den almindelige forretningsmoral?

/ Hans

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 06-12-03 22:48

> [...]

>uanstændigt. Er teleselskaber hævet over den almindelige forretningsmoral?

Jeg tror, de er ude i at tage en lille chance. Der har vel igennem
hele verdenshistorien været 2-3 mennesker, der ville brokke sig i
slige tilfælde. At et par af dem tilfældigvis lever i vores tids-
alder - og har ADSL - må firmaet jo bare grine af til julefrokosten.

Mvh.
   Klaus.

Fra : Hans

Dato : 06-12-03 22:56

> [...]
> slige tilfælde. At et par af dem tilfældigvis lever i vores tids-
> alder - og har ADSL - må firmaet jo bare grine af til julefrokosten.

Der er flere som vil have billigere ADSL end højere hastighed, så jeg tror
faktisk du tager fejl. Hvis du følger lidt med andre steder vil du se at TDC
stort set i gang med samme stunt, og reaktionen har bestemt ikke været udelt
positiv.

/ Hans

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 06-12-03 22:59

> [...]

>stort set i gang med samme stunt, og reaktionen har bestemt ikke været udelt

Så skal man da bare nedgradere?

Der er ingen sammenhæng mellem et tilbud om mere båndbredde - og så at
gå ned i pris. Førstnævnte koster ikke udbyderen noget nævneværdigt.
Det andet får udbyderen et dårligt udseende regnskab af, så det vil
de aldrig gøre "frivilligt". Derimod kan kunden jo frit vælge selv at
nedgradere.

Mvh.
   Klaus.

Fra : Hans

Dato : 06-12-03 23:06

> [...]
> Det andet får udbyderen et dårligt udseende regnskab af, så det vil
> de aldrig gøre "frivilligt". Derimod kan kunden jo frit vælge selv at

Yes - Så skal det bare være gratis, og ikke som i dette tilfælde hvor det
koster 75 kr. at få udført noget man ikke har bedt om i første instans.

/ Hans

Fra : Kasper Bergh

Dato : 07-12-03 01:11

"Hans" <email@kvik.org.invalid> wrote in message

> Yes - Så skal det bare være gratis, og ikke som i dette tilfælde hvor det
> koster 75 kr. at få udført noget man ikke har bedt om i første instans.

De har jo ikke hævet hans pris og han betaler det samme som han hele tiden
har gjort. Så det koster ham ikke en øre at få udført "noget man ikke har
bedt om i første instans" og som giver ham en bedre linie. Det koster ham
noget at spare penge på at skifte produkt derefter. Jeg ser ikke problemet.

Der ville måske være et (moralsk) problem hvis deres ændring af hans
hastighed gjorde ham skulle betale mere, men det gør det ikke. Så er der
ikke nogen ekstraomkostninger for ham og dermed intet at blive forarget
over.

mvh
/Kasper

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 07-12-03 11:38

"Hans" <email@kvik.org.invalid> skrev i en meddelelse
> Yes - Så skal det bare være gratis,

Og med fri pizza...

> og ikke som i dette tilfælde hvor det
> koster 75 kr. at få udført noget man ikke har bedt om i første instans.

Du skal have udført en tjeneste.. det koster..

Fra : Ivar Madsen

Dato : 07-12-03 12:57

Hans skrev i -dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Yes - Så skal det bare være gratis, og ikke som i dette tilfælde hvor det
> koster 75 kr. at få udført noget man ikke har bedt om i første instans.

Det er det også, det vare bare 1½ månede inden det bliver billiger,,,

--
Med venlig hilsen | Jeg søger et foto / realistisk maleri over
| omgivelserne ved og lige syd for skovbrynes st
Ivar Madsen | ved Bagsværd fra tiden efter krigen, og
Der kører mdk9.2 | frem til motorvejbyggeriet blev påbegyndt

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 07-12-03 11:37

> Jeg kan da ikke ændre på de skiver sådan i deres betingelser.

Kan du citere fra betingelserne?

Fra : Rea721

Dato : 07-12-03 01:33

Hans wrote:

> Der står intet i CC's abonnementsbetingelser at de på nogen måde har
> ret til at ændre på båndbredden.

Øhh har du mistet jordforbindelsen.... Hvor står det at CC _ikke_ må
forbedre kundens ydelse uden at give besked??

> De har derimod ret til, uden varsel,
> at ændre prisen hvis den er til kundens gunst. Det er en helt anden
> snak, og det er præcis hvad de skulle have gjort i dette tilfælde.

Fordi der er èn (fem?) klaphat der insistere eller brokker sig over at hans
ydelse er blevet forbedret uden beregning skal de xx tusinde andre self
heller ikke nyde godt af den gratis opgradereing vel??

***
Godaw, vi har fordoblet din taletid på taletidskortet fra 50 min pr mdr til
100min pr mdr uden beregning.

Øhh, jeg har kun brug for de 50 min, tak.

Ja men det koster dig ikke noget, du får bare mulighed for at tale dobbelt
så meget til samme pris!

Det vil jeg ikke...jeg vil kun ha mine 50 min.

Jamen...øøhhh, så kan du da bare nøjes med at tale for de første 50 min, og
så lade være med at bruge de sidste 50 min?

JEG INSISTERE PÅ KUN AT FÅ 50 MIN TALETID INCL I MIT ABBONEMENT !!!
**************

Sådan opfatter jeg de klaphatte her i gruppen der beklager sig over den
større hastighed de får uden beregning.

--
Rea721 AKA Leon Andrea skod1@721.dk http://721.dk
Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse

Fra : Anders P

Dato : 08-12-03 05:17

"Rea721" <skod1[remove]@721.dk> skrev i en meddelelse news:3fd27599$0$30084$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> **************
>
> Sådan opfatter jeg de klaphatte her i gruppen der beklager sig over den

Og hvis de samtidigt stadig kørte med taletidskort på 50 min pr mdr. men nu til en lavere pris, og du ikke plejer at bruge mere end
det, ville du så ikke synes det var rimeligt at de lige spurgte dig om du helst ville have mere taletid til samme pris, eller samme
taletid til en lavere pris? Jeg tror ihvertfald ikke du ville synes at det var rimeligt at de så tog et gebyr for at du kunne
beholde dine 50 minuter hvis du ikke syntes du havde behov for mere.

Hilsen Anders.

Fra : Rea721

Dato : 09-12-03 17:54

Anders P wrote:

> [...]
> ville du så ikke synes det var rimeligt at de lige spurgte dig om du
> helst ville have mere taletid til samme pris, eller samme taletid til

Næ, jeg kan ikke se hvorfor en ISP skal spørge folk om de vil betale
mindre...det er da en dårlig forretning...nu får CC i princippet den samme
intjening...og de kan kalkulere med den fremover. Desuden er det formentlig
langt langt billigerer for CC at opgradere samtlige brugerer på en gang, end
at de skal spørge hver enkelt èn gang, vente xx dage på svar, måske
ovenikøbet svare på uddybende spørgsmål fra kunderne...meget tidskrævende.

> Jeg tror ihvertfald ikke du ville synes at det var
> rimeligt at de så tog et gebyr for at du kunne beholde dine 50
> minuter hvis du ikke syntes du havde behov for mere.

Jeg kan (ved gud) ikke se hvorfor nogen som helst i hele danmark ville
insistere på ikke at få forbedret sin ydelse...CC er altså en forretning og
ikke en velgørende institution.

Og så må det være slut fra min side af.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 07-12-03 11:36

> forkert...
> Gu er det da forkert når det sker hen over hovedet på kunden

Er det forkert at forbedre kundens vilkår?

> men jeg kan da
> udmærket godt forstå at netop du synes det er helt i orden.

Hvad skal det sige?

> Der står intet i CC's abonnementsbetingelser at de på nogen måde har ret
til
> at ændre på båndbredden. De har derimod ret til, uden varsel, at ændre
> prisen hvis den er til kundens gunst.

Medmindre CC afviger en del fra de øvrige udbyder så forbeholder de sig ret
til at ændre _betingelser_ til fordel for kunden uden varsel

Fra : KsNa

Dato : 07-12-03 22:32

> "Hans" <email@kvik.org.invalid> skrev i en meddelelse
>
> I guder.. Her opgraderer CC produkter gratis og så er det stadig
forkert...

Om så alle fik 100Mb gratis, ville der stadig være nogen der var utilfreds.

Mvh.
Kim

Fra : Rea721

Dato : 07-12-03 22:37

KsNa wrote:

> Om så alle fik 100Mb gratis, ville der stadig være nogen der var
> utilfreds.

Jeg vil kun ha 77Mb...har ikke brug for mere.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 06-12-03 21:37

> [...]
et
> produkt som hedder 2048/128 som de åbenbart har nedsat med kr. 50,- pr.

Nej.. Det afhænger af hvad CC synes.
Der er ikke noget i vejen med at opgradere produktA gratis for kunden, og
derefter opgradere produktB så den kommer til at ligne produktA til
forveksling

Fra : darkh

Dato : 08-12-03 04:59

> Nej.. Det afhænger af hvad CC synes.
> Der er ikke noget i vejen med at opgradere produktA gratis for kunden, og
> derefter opgradere produktB så den kommer til at ligne produktA til
> forveksling

Det er her jeg ser problemet...CC og andre teleselskabers roden rundt med
begreber, uden hensyntagen og respekt for forbrugerne.

Selskaberne burde tænke lidt mere på hvad kunderne syntes.

mvh
Jesper

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 08-12-03 08:31

> Det er her jeg ser problemet...CC og andre teleselskabers roden rundt med
> begreber, uden hensyntagen og respekt for forbrugerne.

CC har opgraderet deres produkter _gratis_ Hvordan er det at det er mangel
på respekt?

Fra : Kim

Dato : 03-12-03 19:08

> [...]
automatisk
> er blevet opgraderet til. Jeg vil hellere spare 50 kr. om måneden end at

Ja det er vist meget normalt, jeg skal betale 99,- hvis jeg vil have lavere
hastighed hos Tdc webspeed :)

Fra : Bo

Dato : 03-12-03 19:17

> Ja det er vist meget normalt, jeg skal betale 99,- hvis jeg vil have
lavere
> hastighed hos Tdc webspeed :)

Ja det er del vel. Gebyret gør så at jeg har valgt at skifte ned til
1024/128.

Fra : Ukendt

Dato : 03-12-03 21:08

Bo wrote:
> [...]
> er blevet opgraderet til. Jeg vil hellere spare 50 kr. om måneden end at få

Nej, ikke efter min mening.
Hvis din gamle hastighed var faldet bort, så man ikke kunne få den mere,
så var det mere acceptabelt hvis de bare havde ændret det til nærmeste
mulighed, men som det er så opkræver de gebyr for at ændre noget
tilbage, som de selv har lavet om i første omgang, uden at spørge dig.

Det kalder jeg lidt af en svinestreg, selv om det er et lille beløb vi
snakker om.

Hvis du er den type der holder stramt på principperne, så skriv et brev
til CC's direktør og fortæl ham hvad du synes om den slags.

Hvis du ikke er, så betal de 75 kr og glem alt om det.

Fra : Rea721

Dato : 03-12-03 22:08

Jens C. Hansen [Odense] wrote:

> Det kalder jeg lidt af en svinestreg, selv om det er et lille beløb vi
> snakker om.

Øhhh lider du ofte af proportions forvrængning ?

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-03 18:57

Rea721 wrote:

> Øhhh lider du ofte af proportions forvrængning?

Lider du ofte af begrebsforvirring?

Fra : Rea721

Dato : 07-12-03 19:07

Jens C. Hansen [Odense] wrote:

> Lider du ofte af begrebsforvirring?

Nej, aldrig.

Fra : Henrik Larsen

Dato : 03-12-03 23:23

> Det kalder jeg lidt af en svinestreg, selv om det er et lille beløb vi
> snakker om.

Svinestreg næppe, da det står på deres hjemmeside, de skal jo oxe have løn!!

> Hvis du er den type der holder stramt på principperne, så skriv et brev
> til CC's direktør og fortæl ham hvad du synes om den slags.

Om det kan betale sig vides ikke, men næppe da det som sagt står på deres
side, men jeg tror at næsten alle selskaber opkræver gebyr ved negradering.

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-03 18:56

Henrik Larsen wrote:

> Svinestreg næppe,

Hvorfor ikke?

> da det står på deres hjemmeside, de skal jo oxe have løn

Der er ingen naturlov som siger at en kunde hos CC kigger på CC's
website minimum x gange om året.

> jeg tror at næsten alle selskaber opkræver gebyr ved negradering.

Han har ikke bedt om at blive opgraderet, til et dyrere abonnement, med
en minimal forskel i download-hastigheden.

Fra : Rea721

Dato : 07-12-03 19:16

Jens C. Hansen [Odense] wrote:

> Han har ikke bedt om at blive opgraderet, til et dyrere abonnement,
> med en minimal forskel i download-hastigheden.

Prøv nu at læse bogstaverne.....

Han er _ikke_ opgraderet til et dyre produkt!
Han er opgraderet til et hurtigerer produkt _uden_ prisforøgelse!

Det eneste der rent faktisk er sket....er han har fået en hurtigerer
forbindelse _uden_ nogen form for ulempe uden at han er blevet spurgt.... er
det meget slemt?

Har du også forstået det nu ?

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-03 21:32

Rea721 wrote:

> Han er _ikke_ opgraderet til et dyre produkt!
> Han er opgraderet til et hurtigerer produkt _uden_ prisforøgelse

Så har Bo lavet en fejl i det oprindelige indlæg.
...og så er den ikke længere.

Fra : Rea721

Dato : 07-12-03 21:46

Jens C. Hansen [Odense] wrote:

> Så har Bo lavet en fejl i det oprindelige indlæg.

Næ, du har bare misforstået indlæget d. 3 dec, og efterfølgende ikke læst og
forstået hvad jeg og andre har skrevet siden.

> ..og så er den ikke længere.

Næ sikkert ikke.

Fra : H@nsen

Dato : 10-12-03 03:13

Rea721 wrote:
> Næ, du har bare misforstået indlæget d. 3 dec, og efterfølgende ikke
> læst og forstået hvad jeg og andre har skrevet siden.

Og så er den nemlig ikke længere... trods 25 indlæg i tråden har Jens C.
Hansen [Odense] stadigvæk ikke forstået det, men benyttede blot chancen til
at lukke sin vrede ud.

Fra : H@nsen

Dato : 10-12-03 03:10

Jens C. Hansen [Odense]" <"[usenet]±[greylion]=[dk] wrote:
> Han har ikke bedt om at blive opgraderet, til et dyrere abonnement,
> med en minimal forskel i download-hastigheden.

Endnu en troll der ikke læser tråden men straks spreder sit gylle i
gruppen... manden er jo netop ikke blevet opgraderet til noget dyrere, men
blot noget der er hurtigere.

Tænk hvis folk som Jens C. Hansen [Odense] gad at læse de tråde de blandede
sig i...

Fra : H@nsen

Dato : 10-12-03 03:07

> [...]
> nærmeste mulighed, men som det er så opkræver de gebyr for at ændre
> noget tilbage, som de selv har lavet om i første omgang, uden at

Er du helt væk fra vinduet ?

Bo har GRATIS fået opgraderet sin forbindelse helt uden prisstigning på hans
abonnement hos CC, hvilket vil sige at han har fået 2560/128 frem for de
2048/128 han havde før og dette er sket helt GRATIS

Hvad er det så du ikke forstår ved ordene OPGRADERING + GRATIS ?

> Det kalder jeg lidt af en svinestreg, selv om det er et lille beløb vi
> snakker om.

Du er da helt ude i skoven... da aner da ikke hvad betydningen for ordet
"svinestreg" er, men snak med din læge han kan måske henvise til rette sted.

> Hvis du er den type der holder stramt på principperne, så skriv et
> brev til CC's direktør og fortæl ham hvad du synes om den slags.

Det vil være det samme som at klage til tankpasseren, hvis han putter 25
liter benzin på din bil for 200kr. og du kun plejer at få 20 liter... nej
det kan vi ikke have.

Fra : Ivar Madsen

Dato : 10-12-03 18:44

H@nsen skrev i -dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Du er da helt ude i skoven... da aner da ikke hvad betydningen for ordet
> "svinestreg" er, men snak med din læge han kan måske henvise til rette
> sted.

Jeg ville da forslå en Slagter,,,