Hjælp ønskes til at finde en Dansk Nyhedss~
Fra : No@spam.to.me

Dato : 01-12-03 10:24

Hej alle sammen, jeg håber at i kan hjælpe mig med at finde en god løsning
på mit problem, og er jeg kommet i den forkerte gruppe, og dette er O.T., så
hjælp mig med at finde det rigtige sted...

Så lad os starte, findes der nogle her i landet som udbyder betalt adgang
til Nyhedsgrupper, uden at man også skal have sin netforbindelsen hos dem,
da mit problem er følgende:

for det første at jeg hverken har eller kan få et Visa-/Master-/dan- Kort,
eller hvad de elleres hedder, så min eneste måde at kunne betale på er via
Bankoverførsel eller Girokort, derfor grunden til at det skal være en dansk
udbyder....

Og for det andet, min udbyder som i øjeblikket er Cybercity, med en 2,5 Mb/s
forbindelelse er skam udmærket i pris og hastighed, men det er så også det
eneste, okay de har skam en rimmelig forbindelse til de danske "Binaer",
retentionstiden er da ikke god/lang, men "pakkerne" er da hele, men faktisk
er der på samtlige af deres "alt.binaries....." grupper, ingen "pakker" som
er hele, eller sagt på en anden måde, alt hvad der ikke er oploadet her fra
danmark af bliver ikke opdateret ordenligt i deres grupper, og tidligere
havde jeg TDC, men de startede med at pludselig sætte hastighedsbegrænsning
på deres nyhedsgrupper, hvor den komhelt ned på ½ Mb/s fra Kl. 01:00 til
17:00 og kun en "kvart" ¼ Mb/s fra Kl. 17:00 og til Kl. 01:00, og der var
også kun en retentionstid på ca. 1 døgn hvilke gjorde at sommetider havde du
måske fået downloadet f.eks. 650 MB ud af en samlet størrelse på 800 MB, og
så p.g.a. deres hastighedsnedsættelse kunne man ikke følge med til at få det
sidste ned før det blev slettet, hvilke jo så gjorde at man måske havde
spildt 5-8 timers downloadning til ingen verdens nytte, da det jo også er
begrænset hvor meget og hvor tit at folk gider reposte for den samme, og
ikke nok med at de havde sænket hastigheden, men pludselig fjernede de så
også adgangen til 32 populærer Nyhedsgrupper, hvor af de 4 af dem var
danske, så okay dem har jeg da fået igen, om ikke andet.

Så jeg forhørte mig rundt omkring, og fik så at vide fra Cybercity's side
af, at de havde fri hastighed, og ingen restriktioner på deres nyhedsserver,
okay de har fri hastighed, men som allerede fortalt er det kun de danske
grupper der virker ordentlig og du må ikke have mere end 2 forbindelser til
deres nyhedsServer, og d.v.s. at bruger du f.eks. et program til
downloadning, f.eks. "X-News" og du så starter Outlook, så kan man risikerer
at du for 3 forbindelser i nogle få øjeblikke, og derved bliver du så smidt
af Mail- og Nyheds- Serveren i 2 timer, og da de i forvejen kun har en
retentionstid på ca. 16-20 timer, så kan det også blive et problem, og
samtidig må jeg også sige at man for jo en både hurtigere og mere jævn
downloadning ved at dele dem op på flere forbindelser, hvilke jeg brugte
tidligere inden TDC sætte hastighedsbegrænsning.

Så derfor kunne jeg godt bruge en dansk forbindelse til Nyhedsgrupperne, og
vil derfor høre om der er nogle af jer her inde som har hørt om en sådan og
kan hjælpe mig med en adresse eller et link, så man kan få en nogenlunde
normal forbindelse til nyhedsgrupperne igen.....

--
Mvh. Michael R.
"You know the world is going crazy when the best rapper is a white guy,

Fra : Kim

Dato : 01-12-03 11:47

<No@spam.to.me> skrev i en meddelelse
<Klip>
> [...]
> eller hvad de elleres hedder, så min eneste måde at kunne betale på er via
> Bankoverførsel eller Girokort, derfor grunden til at det skal være en

Jeg tror ikke du finder nogen i Danmark, men jeg vil da anbefale
dig at kigge på easynews, de er gode og du behøver ikke kredit
kort for at få en konto hos dem,
http://www.easynews.com/

Fra : No@spam.to.me

Dato : 02-12-03 15:49

"Kim" <online@home.invalid> wrote in

> [...]
>
> Jeg tror ikke du finder nogen i Danmark, men jeg vil da anbefale
> dig at kigge på easynews, de er gode og du behøver ikke kredit

Hej !!

Hvordan foregår det så, hvis det ikke er via kreditkort, jeg ville jo helst
have en "Unlimited" forbindelse, og selve prisen gør ikke ligeså meget,
forstået på den måde om det er 10- 15 eller 20 Dollar/Pund/Euro om måneden,
bare det kan betales via Giro eller almindelig bankoverførsel, og så
selvfølgelig helst at linien er "unlimited"...

Er der overhoved nogle chancer for at finde en sådan udbyder ???

Fra : Kim

Dato : 02-12-03 20:34

"No@spam.to.me" <No.sp@m.to.me> skrev i en meddelelse
> [...]
> bare det kan betales via Giro eller almindelig bankoverførsel, og så
> selvfølgelig helst at linien er "unlimited"...

Tryk på signup og derefter på I Agree, så kan du se hvordan
du kan betale dem, du har dog ikke unlimited download,
det er vist $10 pr 6 GB, men hastigheden skulle ikke fejle
noget, de reklamer i hvertfald med at kunder med 10mbit
kan køre på fuld fart :)

Fra : Calle.

Dato : 01-12-03 13:33

http://groups.google.dk/groups?group=dk&hl=da
--
Calle

Fra : Kim

Dato : 01-12-03 13:43

"Calle." <Fake@Fake.Fake> skrev i en meddelelse
> http://groups.google.dk/groups?group=dk&hl=da

Læg lige mærke til at han snakker om binaer grupper,
dem har du vist gemt meget godt i dit link ;)

Fra : Calle.

Dato : 01-12-03 13:51

Kim wrote:

> Læg lige mærke til at han snakker om binaer grupper,
> dem har du vist gemt meget godt i dit link ;)

det havde jeg overset, undskyld

--
Calle