Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Vandrette hyperlinks - hvorhenne ?
Fra : SpookiePower

Dato : 02-12-03 22:41

Jeg havde på et tidspunkt i min internet explorer en vandret hyperlinks
bar, lige under der hvor URL'en skrives. Hvor slår man den til igen ?
Lige nu har jej mine hyperlinks helt ude til højre i en dropdown menu.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-12-03 22:57

"SpookiePower" <boxjunk2600@hotmail.com> skrev :

>Jeg havde på et tidspunkt i min internet explorer en vandret hyperlinks
>bar, lige under der hvor URL'en skrives. Hvor slår man den til igen ?

Vis => Værktøjslinjer => Hyperlinks
--
Knud

Fra : SpookiePower

Dato : 02-12-03 23:01

> Vis => Værktøjslinjer => Hyperlinks
> --
> Knud

Det var ikke lige det jeg skulle bruge, men fandt selv svaret.
Jeg skulle først låse værktøjslinien op, og derefter trække ned
i linien under URL'en. Så blev der plads til de vandrette hyperlinks.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 02-12-03 23:01

SpookiePower skrev:

> Jeg havde på et tidspunkt i min internet explorer en vandret
> hyperlinks bar, lige under der hvor URL'en skrives. Hvor slår
> man den til igen ? Lige nu har jej mine hyperlinks helt ude
> til højre i en dropdown menu.

Så er værktøjslinjen (bar'en) slået til - den er bare placeret
forkert (i forhold til hvor du vil have den).

Højreklik på en af værktøjslinjerne. Hvis der er hak ved "Lås
værktøjslinjerne", så fjern det. Hold musen over den lodrette streg
til venstre for "Hyperlinks". Træk linjen hen hvor du vil have den.
Lås opsætningen når du er færdig.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
»Diplomatiet består netop i, at de gamle kommatister kan få lov til