K7S5A er det pro?
Fra : Monty

Dato : 03-12-03 16:18

Hvordan kan man se om ens K7S5A bundkort er et pro, rev 1.x eller rev 3.x?
Grunden er at der på denne side
http://www.ocworkbench.com/2002/ecs/k7s5abios/cheepobios.htm
er nogle at vælge imellem og jeg skulle gerne have den rigtige.

Monty

--
Ved svar fjern SLET

Fra : Leony

Dato : 03-12-03 18:19

In news:3fcdfeaf$0$95022$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Monty <diverseSLET@mail.tdcadsl.dk> typed:

> [...]
> http://www.ocworkbench.com/2002/ecs/k7s5abios/cheepobios.htm
> er nogle at vælge imellem og jeg skulle gerne have den rigtige.

Hvis dit bundkort er et PRO, så vil det stå efter K7S5A.
Du kan se det på dette billede:
http://www.ecs.com.tw/products/graphics/k7s5apro.jpg
Det står lige ud for AMR-slottet. Du kan oven i købet se at der står rev
5.0 nedenunder.

Hvis dit K7S5A er uden PRO, så vil rev stå på et klistermærke eller
trykt på printet.
På de 2 K7S5A jeg har set stod de i nederste venstre hjørne (svjh), set
når bundkort er monteret i kabinet.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Monty

Dato : 03-12-03 19:19

> [...]
> trykt på printet.
> På de 2 K7S5A jeg har set stod de i nederste venstre hjørne (svjh), set

Jeg takker mang gange. Hvad er egentlig forskellen på dem med pro og dem
uden?

MVH

Monty

Fra : Frederik S

Dato : 03-12-03 20:31

Pro har USB 2 istedet for USB 1.1 og måske andre små revideringer.

- Frederik Sunne

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-12-03 18:05

In article <3fce39df$0$9830$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
trunte_trunte@hotmail.com says...
> Pro har USB 2 istedet for USB 1.1 og måske andre små revideringer.

Pro har _både_ USB2.0 og USB1.1 !

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 06-12-03 22:00

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingen steder.dk> skrev i en meddelelse >
> Pro har _både_ USB2.0 og USB1.1 !

Jep, de 4 bagpå er 2.0 og de 6 ekstra man kan trække på bundkortet er 1.1

Kurt

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-12-03 15:03

In article <3fd24360$0$69922$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
kurtnospam@portalen.no says...
> Jep, de 4 bagpå er 2.0 og de 6 ekstra man kan trække på bundkortet er 1.1

Ikke den smarteste fordeling, men nuvel...