scsi
Fra : kenneth

Dato : 03-12-03 19:19

har et problem medscsi hd.. skal forbinde 6 stk hvordan med jumpere har
tidligere fået af vide at jeg skal sætte dem 2 lukket 4 åben .... det er
lidt sort snak for mig der er tale om hd af mærket qantum viking 2og der er
6 steder man kan sætte jumpere og er lidt i vildrede håber på
hjælp...kenneth

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-03 00:37

her kan du downloade den inf. du har brug for:
http://www.maxtor.com/en/support/products/scsi/legacy/viking_ii/index.htm

mvh
Bent