Nyt navn!
Fra : Freedom

Dato : 02-12-03 22:40

Hejsa, jeg er ikke sikker jeg er kommet det rigtige sted, men jeg har lige
overtaget min vens computer, men jeg er DØD træt af at der står Jens alle
steder her og der, kan jeg komme af med navnet og få mit eget ind eller skal
jeg have en hel ny Windows på for at det kan ske?

Iben

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-03 22:52

Freedom wrote:
> [...]
> steder her og der, kan jeg komme af med navnet og få mit eget ind eller skal
> jeg have en hel ny Windows på for at det kan ske?

dk.edb.system.ms-windows er det rigtige sted at spørge.

Fra : Henning

Dato : 02-12-03 22:51

On Tue, 2 Dec 2003 22:40:22 +0100, "Freedom" <Nomail@nomail.dk> wrote:

> [...]
>steder her og der, kan jeg komme af med navnet og få mit eget ind eller skal
>jeg have en hel ny Windows på for at det kan ske?

Start - Kør - Regedit - søg på Jens, erstat med dit eget navn.
Men du burde formatere disken og reinstallere Windows fra bunden, så
er du fri for hans rod og programmer

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Freedom

Dato : 02-12-03 23:01

"Henning" <newsmail@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Start - Kør - Regedit - søg på Jens, erstat med dit eget navn.
> Men du burde formatere disken og reinstallere Windows fra bunden, så
> [...]

Tak skal du have;) Ja, men han har aldrig rigtigt brugt computeren, ellers
var det også gjort;)

Ha' en dejlig aften!
Iben

Fra : Freedom

Dato : 03-12-03 20:51

> [...]
>
> Start - Kør - Regedit - søg på Jens, erstat med dit eget navn.
> Men du burde formatere disken og reinstallere Windows fra bunden, så

SÅ er jeg her igen, der gik kage i den og jeg ville netop formatere disken,
men jeg kan ikke gøre det med min startdiskette, hvordan kan det være? Er
der en anden måde at formatere disketter på?

Hvor skal jeg spørge om dette?
Iben

Fra : Henning Lund

Dato : 03-12-03 21:00

Freedom skrev:

> SÅ er jeg her igen, der gik kage i den og jeg ville netop formatere
> disken, men jeg kan ikke gøre det med min startdiskette, hvordan kan
> det være? Er der en anden måde at formatere disketter på?

Nok fordi det ikke er FAT32, i med XP cdén og lad den formatere disken.

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hla@tdcspace.dk

Fra : Freedom

Dato : 03-12-03 21:12

> Nok fordi det ikke er FAT32, i med XP cdén og lad den formatere disken.

> [...]

Okay Henning;) Jeg er altså lidt langsom, når jeg sætter disketten i så
instalere den blot en windows mere oveni den gamle, så nu har jeg to XP på
drevet;)) Er der en valgmulighed jeg har overset? Er der en hjemmeside hvor
man bliver guidet igennem det? FOr jeg syntes ikke jeg har set muligheden
for at formatere drevet!

Iben:)

Fra : Henning Lund

Dato : 03-12-03 21:24

Freedom skrev:

> Okay Henning;) Jeg er altså lidt langsom,

Det er jeg osse på den her tid af døgnet

> når jeg sætter disketten i
> så instalere den blot en windows mere oveni den gamle, så nu har jeg
> to XP på drevet;))

Den må have spurgt dig om hvad du ville under instalationen af XP, nå
men prøv at hoppe over i dk.edb.system.ms-windows, der er garanteret en
som kan guide dig igennem på 3 sekunder, jeg er nemlig gået i seng nu.