Logitech diNovo-tastatur og genvejstaster.~
Fra : Thomas Madsen

Dato : 02-12-03 17:10

Hej,

Jeg har lige opdaget at jeg ikke længere kan indsætte f.eks.
copyright-tegnet (©) ved at trykke Alt+0169 på mit diNovo-tastatur
og det undrer mig, for det kunne jeg med mit gamle tastatur. Jeg kan
stort set ingen tegn lave vha. Alt-tasten i kombination med de tal
som frembringer tegnet, som man kan se i charmap. Hvis jeg vil lave
et specielt tegn, bliver jeg derfor nødt til at kopiere det fra
charmap.

Er jeg den eneste der oplever det? (WinXP Pro SP1).

Madsen.