Et skærmkort til tre eller flere skærme???
Fra : Henrik \(8600\)

Dato : 02-12-03 13:13

Hej!

Hvor finder jeg Et skærmkort til tre eller flere skærme?

Jeg har kigget på www.edbpriser.dk men der er vist ikke noget...

Har hørt at NVidia og Matrox har lavet nogle kort til det, men HVAD hedder
de og HVOR kan de købes???

Mvh Henrik

Fra : J.K.Arning

Dato : 02-12-03 13:27

Henrik (8600) wrote:
> [...]
> noget...
>
> Har hørt at NVidia og Matrox har lavet nogle kort til
> det, men HVAD hedder de og HVOR kan de købes???

Matrox Parhelia-512 Triple Head du finder dem på edbpriser.dk

Regards

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 02-12-03 14:16

Henrik (8600) wrote:
> Hej!
>
> Hvor finder jeg Et skærmkort til tre eller flere skærme?
>
> Jeg har kigget på www.edbpriser.dk men der er vist ikke noget...

Du skal bare lede efter det rigtige

> Har hørt at NVidia og Matrox har lavet nogle kort til det, men HVAD
> hedder de og HVOR kan de købes???

Bla. Matrox Parhelia 512

Men prøv at spørge eksperterne i news:dk.edb.hardware.grafikkort

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Esben

Dato : 02-12-03 22:33

"Henrik (8600)" <dk8008FJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har kigget på www.edbpriser.dk men der er vist ikke noget...
>
> Har hørt at NVidia og Matrox har lavet nogle kort til det, men HVAD hedder

Matrox Millenium P750 pg Matrox Parhelia har begge tripelhead. De kan købes
hos bl.a. Midt-Data, shg og Compumail.

--
Esben

Fra : Yoda.dk - Lars

Dato : 03-12-03 01:06

fandt hurtigt på et på edbpriser:

Parhelia-512 Triple Head Bulk

AGP / 128MB DDR RAM / 2048x1536 / Parhelia-512
900 kr.
--

Venlig hilsen
Lars Andersen

Fra : Esben

Dato : 03-12-03 01:58

"Yoda.dk - Lars" <larsREMOVE@REMOVEyoREMOVEda.dk> skrev i en meddelelse
> fandt hurtigt på et på edbpriser:
>
> Parhelia-512 Triple Head Bulk
>
> AGP / 128MB DDR RAM / 2048x1536 / Parhelia-512
> 900 kr.

Det er vist en fejl med de 900 kr.

--
Esben

Fra : Yoda.dk - Lars

Dato : 03-12-03 23:33

Well.. det er bare kopieret direkte fra edbpriser..

--

Venlig hilsen
Lars Andersen

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 03-12-03 23:39

Yoda.dk - Lars wrote:
> Well.. det er bare kopieret direkte fra edbpriser..

Så prøv nu, de har rettet fejlen Laveste pris er nu 2799,-

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk