Alternativ køling :-)
Fra : SmaRTrxxv

Dato : 02-12-03 12:31

Hej NG

Jeg tænkte at jeg måtte fortælle dette...

Lige siden jeg flyttede min PC ind i et andet rundt har jeg haft problemer
med kølingen på min computer. Den blev så varm at den lukkede ned, jeg har
skiftet til en større (meget større) køler o.s.v. og det hjalp kun
lidt........ så her for et par dage siden, da jeg sad i sofaen og gloede kom
mit blik til at glide rundt i lokalet..... hen langs væggen, forbi
el-radiatoren videre hen til PC'en.... HOV HOV.....

Jeg prøvede at slukke for radiatoren, og siden da har min PC været
klippestabil igen som i go'e gamle dage Så den har har simpelt hen stået
og suget elradiator-varm luft direkte ind i kabinettet, tror da fanden at
lortet bliver varmt!!!!! Nu har endda forsøgsvis sagt min gamle lille og
lydsvage køler på igen, og den kører stadig godt

Thore

Fra : JK

Dato : 02-12-03 13:19

On Tue, 2 Dec 2003 12:30:57 +0100, "SmaRTrxxv"
<thore_entotre@firefemseksget2net.dk> wrote:

> [...]
>lortet bliver varmt!!!!! Nu har endda forsøgsvis sagt min gamle lille og
>lydsvage køler på igen, og den kører stadig godt

Jaah, ved sparsom rumopvarmning er det da langt federe tider nu, end i
sommers med 30 grader.
Men mine 2 pc'ere står nu indstillet på samme måde som dengang med
meget moderat OC på henholdsvist 15 og 43% (barton2500+ og 1700+).

mvh

John

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 02-12-03 13:36

"JK" <junk@mailzone.com> wrote in message
> On Tue, 2 Dec 2003 12:30:57 +0100, "SmaRTrxxv"
> <thore_entotre@firefemseksget2net.dk> wrote:
>
> Jaah, ved sparsom rumopvarmning er det da langt federe tider nu, end i
> sommers med 30 grader.

I sommers var det dog intet problem.
Det er fordi den luft der kommer fra sådan en elradiator ligger 50-60
grader, og der er knap en halv meter hen til radiatoren..

Thore