Brother HL 1230
Fra : Mads Jensen

Dato : 01-12-03 16:59

Hej

Kunne ikke finde andre grupper, der så ud til at passe til mit spørgsmål, så
nu stiller jeg det bare her

Jeg har en printer af typen <subj>. Den printer fint, når det ellers virker.
Jeg har det ret irriterende problem, at den skærer en vandret linie helt
igennem på siden, mellem det og de to trykte dele, er der intet galt.
Afskæringen er kun 2-3 mm tykke, men store nok til at være generende! Håber,
at I forstår problemstillingen!

Nogen, der har oplevet lignende problemer, og ved hvad man skal gøre ved det
? Mange tak på forhånd!

mvh.
Mads Jensen

Fra : Brian Hansen

Dato : 02-12-03 01:30

> [...]

> igennem på siden, mellem det og de to trykte dele, er der intet galt.
> Afskæringen er kun 2-3 mm tykke, men store nok til at være generende!

Går ud fra at stregen (hvid) kommer med 4-5 cm mellemrum.

Du kan prøve at tørre tromlen af med en blød klud, uden at være for hård ved
den.
Den er bare ikke så nem at komme til (grøn rør/rulle)

Hvis det ikke hjælper skal du sikkert have en ny tromle.

Brian