DIVA T/A ISDN MODEM
Fra : KeNzO

Dato : 17-04-01 15:33

Nu har jeg endeligt fået den til at ringe op.... men jeg bliver smidt af
efter ca 10 sek igen

hvorfor ???

Please help me

KeNzO

Fra : frank damgaard

Dato : 17-04-01 16:22

KeNzO <wappa@c.dk> wrote:
> Nu har jeg endeligt fået den til at ringe op.... men jeg bliver smidt af
> efter ca 10 sek igen

Tja, lidt i stil med: min bil vil ikke starte, hvorfor ?

Du må nok komme med lidt mere information, for ellers kan det
da blive et værre gætteri.

For lidt info se på http://www.sslug.dk/artikler/ppp-info
http://www.sslug.dk/artikler/ppp-info#Diva
http://www.sslug.dk/artikler/ppp-info#fejltips

--
Frank Damgaard

Fra : Dennis T.

Dato : 17-04-01 18:12

"KeNzO" <wappa@c.dk> skrev i en meddelelse
> Nu har jeg endeligt fået den til at ringe op.... men jeg bliver smidt af
> efter ca 10 sek igen
> hvorfor ???

Hvad giver den af fejl? Hvad siger ppp?

/Dennis

Fra : Dan Christensen

Dato : 19-04-01 07:18

KeNzO wrote:

> Nu har jeg endeligt fået den til at ringe op.... men jeg bliver smidt af
> efter ca 10 sek igen
>
> hvorfor ???
>
> Please help me
>
> KeNzO

Prøv at tjekke om du har fået sat timeout's rigtigt, svjh. så skal det
ændres ved dem, på sslug vil du kunne finde link til how-to med netop dit
modem..
Best Regards/Med venlig hilsen
Dan Christensen
Remove no_spam