MS Windows
briani 27239
blå skærm 24x:
Fra : jan

Dato : 30-11-03 22:44

HEJ

Under install af xp får jeg blå skærm og 24x:0000001b

please help

Jeg vil være meget taknemelig for hjælp
Har følgende
soltex kav75
sd ram 133 256mb
geforce 2 400mx
bios q9.1 (nyeste)
AMD 1900 +
Kører fat32 når ej til ntfs
her ej antivirus

Fra : Peter

Dato : 01-12-03 01:22

"jan" <jan.m.jensen@e-privat.dk> skrev i en meddelelse
> HEJ
>
> Under install af xp får jeg blå skærm og 24x:0000001b
>
> please help
>
> Jeg vil være meget taknemelig for hjælp
> Har følgende
> soltex kav75
> sd ram 133 256mb
> geforce 2 400mx
> bios q9.1 (nyeste)
> AMD 1900 +
> Kører fat32 når ej til ntfs
> her ej antivirus

Hvor langt henne i installationen kommer fejl meldingen?

Fra : jan

Dato : 01-12-03 19:37

"

> Hvor langt henne i installationen kommer fejl meldingen?

CA lige efter forbreder install af win/xp og ved opstart til INSTALL
XP/windows. Hvis det er minutter vil jeg sige ca 61 - 58 min til install er
forbi.