Adapter fra mobil til stationær tlf
Fra : Rasmus Jakobsen

Dato : 30-11-03 18:06

Det her er sikkert ude i skoven, men hvis man ikke spørger bliver man ikke
klogere
Jeg gider ikke længere betale for mit fastnet abbonnement og mobil ditto og
nøjes derfor med det mobile. Jeg har en B&O 2500 som jeg ville være ked af
skulle stå ubrugt hen. Kan man få en adapter så man bruger fastnettelefonen
som en form for "håndfri" sæt. Det er okay at det er mobilen der ringer og
at man ikke kan bruge vis nummer (andet end på mobilen), men kan man komme
til at føre samtalen i den stationære?

mvh
Rasmus

Fra : JMo.

Dato : 30-11-03 22:23

"Rasmus Jakobsen" <write_rnj@hotmailSLETDETTE.com> wrote in

> Det her er sikkert ude i skoven, men hvis man ikke spørger bliver man
> ikke klogere

Spørg løs

> [...]
> det er mobilen der ringer og at man ikke kan bruge vis nummer (andet
> end på mobilen), men kan man komme til at føre samtalen i den

Det kan man snildt..

http://klingtech.dk/produkter/premicell.php

Men til dit brug tror jeg prisen nok er lige i overkanten.

Fra : Per Bau \(Udskift in~

Dato : 01-12-03 10:36

"Rasmus Jakobsen" <write_rnj@hotmailSLETDETTE.com> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> at man ikke kan bruge vis nummer (andet end på mobilen), men kan man

Siemens fører en HomeStation, der skulle kunne klare det lille nummer. Det
kræver selvfølgelig at din telefon er en af de understøttede typer.

http://www.my-siemens.com/MySiemens/CDA/Index/1,1652,DK_da_0_product%253AMW%252FACCMW%252FINN%252FACCL36880N4501A126%252Fdesc,00.html

/Per