Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Nigerianbreve
Fra : Nico de Jong

Dato : 30-11-03 17:17

Fænomet breder sig åbenbart. Jeg har lige modtaget et "nigeriabrev" fra
Taiwan

Nico

Fra : Anders Lassen

Dato : 06-12-03 17:28

"Nico de Jong" <nico@nospam.farumdata.dk> skrev i en meddelelse
> Fænomet breder sig åbenbart. Jeg har lige modtaget et "nigeriabrev" fra
> Taiwan
>
> Nico

Jeg modtager circa 10 dagligt i øjeblikket, lidt anstrengende og jeg ved
ikke rigtig hvad jeg skal gøre ved det.

Anders

Fra : Knud Berggreen

Dato : 06-12-03 19:55

On Sat, 6 Dec 2003 17:28:25 +0100, "Anders Lassen"
<anderslas@bluemail.dk> wrote:

>Jeg modtager circa 10 dagligt i øjeblikket, lidt anstrengende og jeg ved
>ikke rigtig hvad jeg skal gøre ved det.

Ignorer dem og slet dem. Så længe dte kun er 10 så er det
overkommeligt.

/KJnud

Fra : Dan

Dato : 07-12-03 09:48

> Jeg modtager circa 10 dagligt i øjeblikket, lidt anstrengende og jeg ved
> ikke rigtig hvad jeg skal gøre ved det.

Tja, jeg har forlængst oprettet en regel i min Outlook, der sletter alle
mails, jeg modtager, der er afsendt fra folk, der IKKE er i mit
adressekartotek.
Sikken en lettelse - no more spam, og jeg kan være sikker på at mial i min
mailbox er relavant og fra folk jeg kender.

mvh.,
Dan

Fra : Claus A. Groth

Dato : 22-12-03 20:02

Hej

Jeg er rimelig novice i dette med Outlook. Vil du være så behjælpelig og
guide mig igennem hvordan jeg laver lige præcis den regel som du skriver du
har lavet.

På forhånd tak

Mvh

Claus

Fra : Morten DH

Dato : 29-12-03 10:59

"Claus A. Groth" <groth@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er rimelig novice i dette med Outlook. Vil du være så behjælpelig og
> guide mig igennem hvordan jeg laver lige præcis den regel som du skriver
du
> har lavet.

prøve at spørge i dk.edb.internet.software.mail+news eller evt.
dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express - der kommer de
kompentente svar hurtigt og du slipper for sure svar om at du poster
off-topic

Fra : Devilicious

Dato : 09-12-03 21:50

"Anders Lassen" <anderslas@bluemail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg modtager circa 10 dagligt i øjeblikket, lidt anstrengende og jeg ved
> ikke rigtig hvad jeg skal gøre ved det.

Jeg anbefaler følgende fremgangsmåde. Den stopper næppe brevene, men man får
et helt anderledes forhold til dem.

http://www.sickhumor.dk/Epost/Jose/index.html

-Dev