Pause i udvikling
Fra : Anonym

Dato : 30-11-03 11:52

Jeg er en dreng/mand på 19 år der endnu hverken har fået hår under armene
eller skægvækst.
Jeg fik hår omkring penis og på benene i 14-15-årsalderen, men siden er der
ikke sket noget. Min højde og udseende er normale, men problemet generer mig
mere og mere.
Nogen der kan hjælpe med en forklaring? Er det meget unormalt?

Fra : Jakob

Dato : 30-11-03 14:42

On Sun, 30 Nov 2003 11:51:41 +0100, "Anonym" <mail@mail.com> wrote:

>Jeg er en dreng/mand på 19 år der endnu hverken har fået hår under armene
>eller skægvækst.

Jeg havde samme tid med pubertetstart, som du nævner, men fik nok hår
under armene som 16-17 årig.
Men nu er jeg 26 og har stadig ikke noget reel skægvækst. Jo på hagen
og under næsen, men det bliver vist ikke længere end ½ cm og får slet
ikke på kinderne.

Så jeg er begyndt at tvivle på om jeg nogensinde får en reel
skægvækst, men så igen, det er sgu ikke noget der bekymrer mig. Jeg
har en kammerat som oplever det samme. Han kan heller ikke danne skæg
og han er 27, men fuck da det. Det er jeg altså temmelig ligeglad med
:)

Hår under armene er lidt specielt at du ikke har fået, men jeg har
svært ved at se det som et problem, når din højde og vægt er på plads.
Din hormon produktion er nok ligesom min ikke så stor, men jeg tror
ikke det er noget du skal bekymre dig om, med mindre det er et stort
problem for dig. Jeg tror dog på at du får hårene under armene snart.

> [...]
>mere og mere.
>Nogen der kan hjælpe med en forklaring? Er det meget unormalt?

Nej, det er ikke meget unormalt. Velkommen i klubben af folk, der
næsten ikke danner skæg :)

Fra : Jakob

Dato : 02-12-03 17:12

Jeg er egentlig kommet til at tænke om der er noget der ved noget om
det. Hvis man ikke kan danne reel skægvækst som eks 30 årig, kommer
man så overhovedet til det?