MS Windows
briani 27239
XP dvalekvaler efter et besøg hos windowsu~
Fra : NGpaul

Dato : 30-11-03 13:35

Efter at have rodet i lang tid på min harddisk har windowsupdate installeret følgende
KB824146+824105 og KB330994 til OE og KB822925 til IE.
Eller rettere sagt havde, -for nu efter ugers slåskamp med crash og frys- er der igen
fred i lejren ved at jeg har slettet det hele og er kommet tilbage til mit system som
det var før denne update.

Systemet frøs helt uden grund, også når intet program var åbent.
jeg fandt hurtigt ud af at problemerne ikke forekom når XP var frisk genstartet. De kom
først efter at jeg havde lukket i dvale eller standby . (det gør jeg tit da jeg ikke kan
lide at have min PC tændt heledagen)
Og efter nogle søgninger på groups.google.com blev jeg klar over at mistanken kunne
rettes på Windowsupdate. Jeg fandt mange andre rundt om i verden med lignende problemer
og nogle pegede på windowsupdate.
Da jeg omhyggeligt fører et log over al mit systempilleri og da jeg ofte gemmer kopier
af min systempartition med ghost eller drive-image var jeg istand til at komme tilbage
til mit system nøjagtigt som det var før denne windowsupdate. Et system som har været
100,000% stabil i mindst
12 måneder.
Jeg kører en meget forsigtig linie med mit system: intet netværk, færrest mulige
programmer, og bruger PC'en kun til internet og kontorarbejde.

Andre med lignende oplevelser???