Jeg VIL være en ko !!!
Fra : Dreamer

Dato : 30-11-03 02:43

Gid jeg var en ko. For jeg har "trommesyge" Så kunne jeg blive punkteret.
Men desværre er jeg et menneske med luft i maven som har plaget mig i 3 år.
Jeg er en mand på 35 år. 177 cm 78 kg
Føler mig som en på 80.
Min mave er konstant svulmet op. Den er meget spændt og det bivirker ømhed
og smerte op/ned mm.
Ryg og ben smerter
Min læge siger : Spis ikke løg og krydret mad.
Men har ikke fået noget mediin overhovdet mod det
Har været indlagt 3 gange pga jeg har besvimet af smerte/forstoppelse og
svimmelhed.
Har prøvet på egen hånd og tage Trifalla og Gastoform. (Naturmedicin)

Det mildner men helbreder ikke. Men er da en hjælp.

Jeg siger nej til alle invitationer da jeg kun kan have ca 2 dage på en
måned jeg har det okay.
Og lidt forkert mad/drikke så svulmer min mave på i løbet af en halv time.

Findes der noget mere effektivt ?
Nogle øvelser ?
Alternativ behandling ?
En slags massage ?

Håber nogen kan hjælpe

Mvh Michael

Fra : machine99

Dato : 30-11-03 08:16

måske skulle du prøve kefir

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 30-11-03 10:13

Hey Dreamer

"Dreamer" <Dream@nomail.dk> wrote in message
> Gid jeg var en ko. For jeg har "trommesyge" Så kunne jeg blive punkteret.
> Men desværre er jeg et menneske med luft i maven som har plaget mig i 3
> [...]
[snip en masse symptomer]

Jeg synes at dine symptomer ligner en Candida - men prøv selv at søg på
nettet.

> [...]
> måned jeg har det okay.
> Og lidt forkert mad/drikke så svulmer min mave på i løbet af en halv

Jeg vil mene Healing, zoneterapi, og akupunktur, besøg hos en kinesiolog
alle kan hjælpe. Efter min ydmyge mening, skal du måske på diæt - der kan
afbalancere kroppen. Men det er ikke til at sige bare sådan lige, hvad du
skal spise mere af, og hvad du evt skal undgå. Den slags ting får jeg ind,
når jeg behandler, men en kinesiolog kan direkte teste din krop.
> Nogle øvelser ?
Alt motion virker befordrende på kroppens " helbredelse" når det foregår i
et tempo og omfang du kan "holde til" jeg vil anbefale callannettic - du kan
låne bog og bånd på biblioteket og lave det hjemme.
> Alternativ behandling ?
Som skrevet ovenfor - ja, flere muligheder at vælge mellem.
> En slags massage ?

Også det vil være godt.

> Håber nogen kan hjælpe

har forsøgt efter bedste overbevisning.

God Bedring ~
J¤mfruen) ~ Healer og Clair

Fra : Dreamer

Dato : 01-12-03 23:22

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 30-11-03 11:46

Dreamer wrote:
> Min læge siger : Spis ikke løg og krydret mad.

prøv også at kigge på følgene:
<citat>
70% af luften i tarmen er luft, som vi sluger, når vi taler og tygger. Kun
en lille del dannes i tarm systemet, og der er nedenstående fødeemner særlig
luftudviklende.

Fødeemner, der kan give meget luft.: Ærter, bønner, kål, broccoli, blomkål,
løg, sukker og sukkerholdige drikke, kulsyreholdige drikke, alkohol,
radiser, agurker.
Forbyggelse.: Nedsat mængde af overnævnte.
Spis altid langsomt og med lukket mund. Tal ikke mens du spiser. Spis ikke
for meget af gangen

Modvirker luftudvikling.: Tyttebær - og tranebærsaft ( fås i
helsekostbutikker )
Yoghurt og surmælksprodukter.
<citat slut>

derudover kan der også være tale om en slags Candida, så prøv at kontakte
evt en kineseolog, der har jeg tidligere fået god hjælp til at slippe af med
candida ;)

> [...]
> og svimmelhed.
> Har prøvet på egen hånd og tage Trifalla og Gastoform. (Naturmedicin)

prøv Areopax..... det er en tyggetabelet der mindsker tarmskum (det der
danner gas ;) ) som jeg også har haft god virkning af..... det kan købesi
håndkøb på apoteket....

> [...]
> en måned jeg har det okay.
> Og lidt forkert mad/drikke så svulmer min mave på i løbet af en halv

som hvilken mad?

> Findes der noget mere effektivt ?

har du forsøgt med en maddagbog?
har du bedt din læge om henvisning til en speicalist?

> Nogle øvelser ?

motion er altid godt... det masserer tarmene, og hjælper peristalikken og
får tarmene til at arbejde generelt bedre...

> Alternativ behandling ?

kineseologi kan jeg kun anbefale ;)

> En slags massage ?

det er altid godt at massere tarmene hvis man har problemer i de regioner ;)
bløde cirkelende bevægelser fra venstre under ribenene mod højre og ned i
højre side.... det hjælper også på peristalikken..... (tarmbevægelserne)

> Håber nogen kan hjælpe

og det prøvede jeg så ;)

--
Knus, Sabina.
"What you know you can't explain. But you feel it. You've felt it your

Fra : Ukendt

Dato : 30-11-03 20:10

Hejsa

Nu kan det godt være at det er et dumt spørgsmål, men har din læge udtaget
blodprøver for infektion i dit tarmsystem...??

Mvh

Carsten, Esbjerg

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 30-11-03 20:57

> Men desværre er jeg et menneske med luft i maven som har plaget mig i 3
år.

Vand. Mere vand. Mod luft i maven hjælper vand, medmindre selvfølgelig at du
har en eller anden tarmsygdom, for så hjælper almindelige husråd (og
alverdens kineserier) ikke.

Så først til læge og så en masse vand - jeg ville nok starte med at drikke
et glas til hvert måltid, samt endnu et mellem måltåderne. På den måde får
du relativt nemt 6 glas vand om dagen, og vil i løbet af en uges tid finde
ud af om det virker.

Mvh Maria

Fra : Lars Hahn Rasmussen

Dato : 01-12-03 17:53

Hej Michael.

Vi har hjulpet andre i lignende situation. Vi har anbefalet et Aloe Vera
drikkeprodukt.

Aloe Vera'en hjælper ved at:
- udrense tarmsystemet for slam, som opstår grundet den mad vi spiser (som
idag er meget forarbejdet). Slammet skaber en betændelsestilstand i tarmen,
som immunforsvaret forsøger at bekæmpe
- styrker dit immunforsvar
- tilføre kroppen 75 næringsstoffer (vitaminer, mineraler, enzymer o.s.v)
- giver mere energi og velvære

Hvis du er interesseret i at prøve ovenstående produkter, så er du meget
velkommen til at kontakte mig.

Vi giver 90 dages returret på alle vores produkter !!!

D.v.s hvis du ikke synes produkterne virker returnere du blot produktet
(uanset hvor meget der er tilbage af produktet) så sender vi dig pengene
retur.

--
De bedste hilsner
Lars Hahn Rasmussen

På udkik efter nye muligheder ?
Check www.dyndgaard.dk

Fra : Allan Bach

Dato : 01-12-03 19:06

> [...]
>
> D.v.s hvis du ikke synes produkterne virker returnere du blot produktet
> (uanset hvor meget der er tilbage af produktet) så sender vi dig pengene

Hvordan er det nu det er med den slags kommercielle reklamer i
nyhedsgrupper?

Findes der iøvrigt nogen form for dokumentation for virkningen?

- Allan

Fra : Lars Hahn Rasmussen

Dato : 01-12-03 20:13

Hej Allan.

Dokumentationen er en masse tilfredse kunder.

Jeg er ret ny i disse nyhedsgrupper - må firmaer ikke besvare nyhedsbreve ?

Fra : Allan Bach

Dato : 01-12-03 21:13

> Dokumentationen er en masse tilfredse kunder.

Der var også en masser mennesker der var godt tilfredse med at jorden var
flad, men det var den nu vist nok ikke!

At du kan rende rundt og bilde folk ind at dit vidundermiddel er godt mod
alt hvad man kan fejle er utroligt. I denne nyhedsgruppe har du allerede
anbefalet midlet til tre personer med forskellige lidelser. Vel at mærke
uden at have nogen som helst dokumentation for at det virker - ud over
'tilfredse kunder'.
men hvis din dokumentation er tilfredse kunder og det er på dette grundlag
at du kan anbefale det, så må du også have gjort op hvor mange af dine
kunder der ingen effekt har haft! Hvor mange er det ?

> Jeg er ret ny i disse nyhedsgrupper - må firmaer ikke besvare nyhedsbreve
?

Nej, det må man ikke i denne gruppe! Jeg vil anbefale dig at kigge lidt på
www.usenet.dk hvor der står lidt om de forskellige spilleregler i de
forskellige grupper

Grunden til mit lidt sure opstød er, at jeg efterhånden er træt af alle
mulige mennesker med og uden økonomiske interesser gør ophøjer Aloe Vera til
et vidundermiddel! Det kan muligvis have en effekt på visse lidelser, men
jeg har endnu ikke set nogen saglig dokumentation for denne effekt. Og når
man så går og anbefaler det til alle mulige forskellige sygdomme uden at
vide hvad der ligger til grund for disse, så bliver jeg sgu mave sur

Godt ord igen

- Allan

Fra : Timo Jensen

Dato : 04-12-03 22:15

"Allan Bach" <allanbach@trillegaarden.dk> wrote in message
> [...]
> at du kan anbefale det, så må du også have gjort op hvor mange af dine
> kunder der ingen effekt har haft! Hvor mange er det ?
Må man bilde folk ind at akupunktur, zoneterapi og kinesiologi,
håndspålæggelse og masser af vand hjælper?
Uden dokumentation andet end at det har hjulpet mange andre?
Også hvis den der anbefaler healing er healer?

Hvad er forskellen på at anbefale healing og Aloe Vera, hvis det er
henholdsvis en healer og en AV-sælger der anbefaler?

Timo
(der er træt af janteloven)

Fra : arc@na

Dato : 01-12-03 21:43

"Lars Hahn Rasmussen" <LarsHahnRasmussen@Dyndgaard.dk> wrote in

> Dokumentationen er en masse tilfredse kunder.
> Jeg er ret ny i disse nyhedsgrupper - må firmaer ikke besvare
> nyhedsbreve ?

Der findes grupper, hvor salg er tilladt (dk.marked.*). Men jeres
MLM-aloe-idioti kan i godt holde langt væk fra denne gruppe!

arc@na
Except for ending slavery, fascism, nazism and communism
WAR HAS NEVER SOLVED ANYTHING!

Fra : Timo Jensen

Dato : 04-12-03 22:17

"arc@na" <this@ress.is.invalid.com> wrote in message
> Der findes grupper, hvor salg er tilladt (dk.marked.*). Men jeres
> MLM-aloe-idioti kan i godt holde langt væk fra denne gruppe!
Nu er det jo ikke MLM han vil sælge, men et naturprodukt der overflødiggør
en masse medicin i en række tilfælde (pr. erfaring og ikke altid). Hans bud
er vel ligeså godt som så mange andre bud der kommer her i gruppen. Men det
skal måske være en akupunktør eller en håndspålægger der foreslår det somet
middel ??

Timo

Fra : arc@na

Dato : 05-12-03 00:59

"Timo Jensen" <procella@post(et).tele.dk> wrote in

> Nu er det jo ikke MLM han vil sælge,

Nej. MLM betyder Multi-Level Marketing, og selvfølgelig prøver idioten ikke
at sælge et forretningskoncept - det er han slet ikke smart nok til.

> kommer her i gruppen. Men det skal måske være en akupunktør eller en
> håndspålægger der foreslår det somet middel ??

Det skal fanden gale mig ikke være en kræmmer, i hvert fald.

Fra : Timo Jensen

Dato : 12-12-03 16:21

> Det skal fanden gale mig ikke være en kræmmer, i hvert fald.
Well well. Det udelukker jo mange i så fald.
Hvis en kræmmer er en der tjener penge på alternativer til det etablerede.
En kinesiolog, en astrolog, en zoneterapeut(?) osv. De er altså alle
uvelkomne ifølge dig?

Get lost, and get a life.

--
Timo

Fra : Thomas Kragh

Dato : 01-02-04 11:11

Køb et tarm udrensende aparrat, det virkede på min kone som har lidt nået
nær det samme som dig, det koster ca. 1500,- men hvor det kan købes ved jeg
ikke, vi lånte os til det hun brugte. Du får skyllet tarmen igennem med vand
med salt, det er ganske harmløs, men det virker.

Bedste hilsner.
Thomas Kragh
www.sikkersucces.dk

Fra : Timo Jensen

Dato : 02-02-04 22:42

"Thomas Kragh" <Thomas.Kragh@Post.tele.dk> wrote in message
> ... min kone som har lidt nået
> nær det samme som dig,
Hvad mener du?

> det koster ca. 1500,- men hvor det kan købes ved jeg
> ikke, vi lånte os til det hun brugte. Du får skyllet tarmen igennem med
vand
> med salt, det er ganske harmløs, men det virker.
Ellers tak du *S*

--
Timo
Aloe-Shop Danmark http://www.mlm-life.com/

Fra : arc@na

Dato : 01-12-03 21:42

"Allan Bach" <allanbach@trillegaarden.dk> wrote in news:bqg14r$1n3v$1
@jarjarbinks.mobilixnet.dk:

> Hvordan er det nu det er med den slags kommercielle reklamer i
> nyhedsgrupper?

Det er MEGET ilde set!!!!

> Findes der iøvrigt nogen form for dokumentation for virkningen?

Nej! Det kan jeg som ekspert i plantemedicin skrive under på, at der IKKE
gør i dette tilfælde, da aloe ikke er indikeret mod kolik/luft i maven.

Fra : arc@na

Dato : 01-12-03 21:39

> Vi giver 90 dages returret på alle vores produkter !!!

Helt bortset fra, at aloë ikke hjælper mod luft i maven:

Hold dine elendige reklamer og salgs-stunts ovre i dk.marked-grupperne.
I gentagelsestilfælde vil der blive klaget til din internet-udbyder.

FUT dk.admin.netikette

arc@na

Fra : Lyrik

Dato : 10-01-04 22:02

> [...]
> Gid jeg var en ko. For jeg har "trommesyge" Så kunne jeg blive punkteret.
> Men desværre er jeg et menneske med luft i maven som har plaget mig i 3
+++++++++++++++++++++++++++++++++++
Svært problem. Luften afhænger af flere ting. Grønsager giver meget
tarmluft. Hvem kender ikke også problemet med gule ærter og luft.
Jeg har erfaring for at kaffe også er en stor synder med hensyn til at
producere sur ildelugtende tarmluft.
Man kan tage en ordentlig portion aktivt kul imod problemet. Man kunne få
dem oversukrede og de skal tages i ret stor dosis, da den aktive kul
neutraliserer eventuelle til grundliggende bakteriekulturer og opsuger
skadelige stoffer.
Det er gammel afføring som ligger "brak" ved forstoppelser som du jo også
indikerer der kan afgive enorme gasmængder i et uheldigt miljø.
Ergo skal der gøres noget ved forstoppelsestendensen. Bliver der renset ud
for "gamle knolde" så aftager problemet.
Jeg anbefaler dig at du ved ethvert stort toiletbesøg bruger en
klystersprøjte (gummiballon med plasticspids på apoteket). Denne fyldes med
lunkent postevand, som indsprøjtes godt og grundigt. Derpå kan du omgående
få tømt ud og er ren i det nederste depot. Med lidt øvelse kan man få
vandstrålen højere op og få efterskyllet mere effektivt.
Efter denne procedure vil luftgenerne fortage sig.

Hilsen
Jens

Fra : Edvard Holm

Dato : 06-02-04 06:29

"Lyrik" <lyrik @ heaven. dk> wrote in message news:<btpp4r$152s$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
> vandstrålen højere op og få efterskyllet mere effektivt.
> Efter denne procedure vil luftgenerne fortage sig.

Dette er jo efterhånden en gammel tråd så dig der lider af luft i
maven er måske blevet rask ?

Men luft og mange andre mavelidelser beror på at man ikke får nok
kostfibre, det man så kan gøre er at spise mere grønt / groft brød /
gerne fuldkorn / men kan også tage hvedeklid i store mængder det
modvirker forstoppelse afføringen bliver mere lind, også drikke ca 3
liter vand dagligt, samtidigt skal man også have den bakterie flora
som man har i maven udskiftet, til det bedre, og det kan gøres med
mælkesyre bakterier / yogurt / A38 og ligende produkter så vil du
blive sympomfri på et par uger, jeg tør næsten ikke skrive det men Emu
kapsler kan også hjælpe da de slår en del bakterier ihjel samtidigt
med at olien smører tarmsystemet.

Jeg gør samtidigt herved opmærksom på at jeg ikke sælger hvedeklid /
A38 / eller ligende produkter.
med venlig hilsen
Edvard Holm.

Fra : Mig selv

Dato : 22-03-04 18:01

> [...]
> måned jeg har det okay.
> Og lidt forkert mad/drikke så svulmer min mave på i løbet af en halv

Ole Larsen, som har skrevet bogen: "slut med hovedpine, rygsmerter og andre
plager" skriver:
Candida Albicans (side 226-237)Kan give hovedpine og migrene, samt gigt
smerter i hele bevægelses apparatet. Hertil mange andre lidelser beskrevet i
bogen og på www.ol-smerteterapi.dk Værst er dog at candida er den
væsentligste årsag til discuspolaps, idet tyktarmens akupressurpunkter i
lænden hæver op og gør vævet skørt. se skemaet side 225. En fysisk
belastning kan herefter udløse prolapsen. "Larsen kuren" består af
hvidløgstabletter og fiskeolie kapsler, der indtages med den højeste
dosering i en måned sammen med mælkesyrebakterier(A38 - cultura) O
fiberproduktet: HUSK - dette renser ud.
Aloe vera juisen tages samtidig og fremover - den bygger op gennem
udrensning, ernæringstilskud og udvidelse af de mindste
blodårer/kappilærerne.
Brug den rene juice da frugttilsætning kan give nærring til candidaen.
Derfor må aloe vera med honning også kraftigt frarådes. Jeg har eksempler på
at discuspolaps er blevet fuldstændigt helbredt på en måned af denne kur,
der forstærkes ved o´fte at ligge i en rygliggende rytterstilling beskrevet
under førstehjælp side 82. Candida giver eksem, uren hud og svamp. Brug
propolis creme der også er god mod svamp på tæerne.

Akupressur mod forstoppelse (side 236)
Smør "heat på tyktarm 4 punktet i svømmehuden mellem tommel og pegefinger og
masser.

Gær kan lamme en mand- hvidløg og aloe vera gør ham stærk. (side 226-227)
Kinesiologisk testning med gær giver en svag arm, Hvis personen har
candida.Hvis man holder en hvidløgstablet eller aloe vera juice mod kinden
bliver armen stærk.

Det var så noget af det fra bogen.

Jeg har Candida og min eksem er blevet ekstrem pænere efter at jeg er
begyndt på denne kur. og min mave har ro. ja der er luft men det kommer ud.
og der er somsagt ro i maven og resten af systemet.
jeg taber mig for jeg optager min nærring og har ikke lyst til slik cola og
andet i den grad jeg har haft før. for jeg får hvad jeg har brug for af
vitaminer mineraler osv.
Kuren kan jeg mærke - ødelægger det der gjorde ondt i maven og som pustede
den op, så jeg lignede en gravid...

Zoneterapi er godt at benytte sammen med.
Og du må gerne skrive til mig privat. men så skal du lige slette lidt i mail
addressen for at den går igennem.
Venligst Mig