downriggere.
Fra : Holst

Dato : 30-11-03 01:02

Jeg overvejer at invistere i et par downriggere.

Derfor ville jeg lige høre hvilke erfaringer andre har gjort med disse.

Håber er er nogle der kan hjælpe.

Holst

Fra : 7C

Dato : 30-11-03 18:23

Hej Holst

Jeg har et par stykker til salg.

Hvad skal du fiske efter?

Vh.

Søren C.
Silkeborg

Fra : 7C

Dato : 30-11-03 19:19

Ups! Det var min mening at sende den til Holst privat for ikke at lave denne
gruppe om til en markedsplads. Sorry!

Søren

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 01-12-03 10:20

"7C" mumlede:
> Ups! Det var min mening at sende den til Holst privat for ikke at lave
denne
> gruppe om til en markedsplads. Sorry!

Nu du har gjort det . . . der ligger heller ikke noget i

Led os endelig i fristelse ;)
--
vh ¸.·´¯)
)><((((º> ´Torben Abildgaard

Fra : 7C

Dato : 01-12-03 10:35

Abildgaard 3140" <pialykke@fjernmigget2net.dk> skrev i en meddelelse
> "7C" mumlede:
> denne
>
> Nu du har gjort det . . . der ligger heller ikke noget i
>
> Led os endelig i fristelse ;)
> --
> vh ¸.·´¯)
> )><((((º> ´Torben Abildgaard

________

Jeg har heller ikke tænkt mig at ligge dem i
news:dk.marked.privat.lystfiskeri. Jeg så bare Holst's indlæg og ville
svarre ham. Der var ikke nogen skummel idé om at få det listet ind af
bagdøren i denne gruppe. Det er jo heller ikke nødvendigt nu, hvor du holder
tråden her i live

Vh.
Søren

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 01-12-03 11:42

________

scripsit Søren:
> [...]
> svarre ham. Der var ikke nogen skummel idé om at få det listet ind af
> bagdøren i denne gruppe. Det er jo heller ikke nødvendigt nu, hvor du

Vil det sige, at du KUN vil sælge til Holst?

--
vh ¸.·´¯)
)><((((º> ´Torben Abildgaard

Fra : Scanmaster Lui