Storebælt lige nu?
Fra : Brizz

Dato : 29-11-03 18:43

Nogen der ved hvordan den står til derude. Skal derude imorgen men tror ikke
så meget på torsken pga varmen.

Mvh Brian

Fra : Brizz

Dato : 30-11-03 18:48

"Brizz" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved hvordan den står til derude. Skal derude imorgen men tror
ikke
> så meget på torsken pga varmen.

Kan så tilføje at der absolut intet er at hente i storebælt. Hele båden fik
5 torsk hvor den største lige holdt målet og en vægt på 1.3 kg. En enkelt
hvilling blev det også til.
Men så fik man jo noget friskt luft

Mvh Brian

Fra : jensen

Dato : 01-12-03 15:43

Altså kort og godt 150 kr smidt lige ud af vinduet for en mundfuld frisk
luft krydret med duften af fisk.. =)

Fra : Brizz

Dato : 02-12-03 12:59

> Altså kort og godt 150 kr smidt lige ud af vinduet for en mundfuld frisk
> luft krydret med duften af fisk.. =)

nej for jeg gav kun 75 kr. og duften af fisk var der næsten ikke for det var
på den anden side af båden de blev taget op

Mvh Brian
--
www.gronaerten.dk

Fra : jensen

Dato : 03-12-03 07:18

Hehe.. okay... Koster en tur med en turbåd ik mere end 75 kr ? =)

Fra : Brizz

Dato : 03-12-03 10:56

> Hehe.. okay... Koster en tur med en turbåd ik mere end 75 kr ? =)

Det var med firmaet som betaler en stor del af det. så vi betaler kun 75kr
for en hel dags tur.

Mvh Brian

Fra : jensen

Dato : 03-12-03 19:58

Okay på den måde.. Syns godt nok os det var blevet billigt så , hvis det kun

Fra : Thorkil Jensen

Dato : 14-12-03 10:39

Alting kan ikke gøres op i penge. Jeg har selv båd med motor, som jeg fisker
fra, og skulle jeg regne ud, hvad hver fisk koster, skulle jeg vist købe dem
hos fiskehandleren.Det er oplevelsen af at være afsted - naturen -
kammeraterne - og selvfølgelig gerne en lille fisk ind i mellem.

Fra : jensen

Dato : 14-12-03 14:34

Nu var det også ment ironisk... =)

Fra : Nick

Dato : 26-12-03 16:16

knæk og bræk Thorkild !! med fiskeriet !
http://home6.inet.tele.dk/simon