Nu: en delt 5. plads på fi.dk
Fra : zasha

Dato : 29-11-03 23:29

"Mette Frederiksen" skrev:
> http://www.fi.dk/publikationer/afstemning/

<klip>
>Her kan man stemme på hvilke publikationer der skal komme fra
> forbrugerinformation til næste år. Man har mulighed for at vælge en om
> kæledyr

>Og blev det en af publikationerne så får det sikkert også
> lidt omtale i tv... Vi vil vel allesammen gerne have lidt mere oplysning
> om hvordan man skal behandle sine dyr

</klip>

Husdyr og kæledyr ligger nu på en delt 5. plads, jeg håber vi kan få flere
til at stemme på Husdyr og kæledyr

Så kik lige forbi, og afgiv din stemme på Husdyr og kæledyr :))

--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi

http://hei.homepage.dk/godter.html
(sæsonpræget chokoladeside ;)

Fra : Freedom

Dato : 30-11-03 11:00

> [...]
> til at stemme på Husdyr og kæledyr
>
> Så kik lige forbi, og afgiv din stemme på Husdyr og kæledyr :))

Den ligger nu på en 13. plads!!!

Iben

Fra : Eva Schmidt

Dato : 30-11-03 11:26

"Freedom" <whoknows@onca.dk> skrev i en meddelelse news:3fc9bf91$0$136$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Den ligger nu på en 13. plads!!!
>
> Iben

Nej, den ligger på en delt 3. plads med 14 % af stemmerne!

mvh Eva

Fra : Freedom

Dato : 30-11-03 13:24

"Eva Schmidt" <safeni@paradis.dk> skrev i en meddelelse

"Freedom" <whoknows@onca.dk> skrev i en meddelelse

> Den ligger nu på en 13. plads!!!
>
> Iben

Nej, den ligger på en delt 3. plads med 14 % af stemmerne!

mvh Eva

Ja, nu er den på første pladsen;))))) men 15%:)

Iben

Fra : Elwarth

Dato : 30-11-03 12:47

"zasha" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse

> <klip>

Hej
Jeg var inde og kigge, men jeg kan ikke finde ud af, hvordan man stemmer?
Der står, at man kan stemme i en boks i nederste højre hjørne, men jeg kan
kun se resultatet, ikke noget jeg kan klikke på eller noget. Hvad er der
galt?

Venligst
Dorthe

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 30-11-03 13:08

"Elwarth" <elwarth@KATTENSjellingnet.dk> skrev i en meddelelse
men jeg kan
> kun se resultatet, ikke noget jeg kan klikke på eller noget. Hvad er der
> galt?
>
> Venligst
> Dorthe

Hm har du mon været inde og stemme før?

Joan

Fra : Elwarth

Dato : 30-11-03 13:28

"Joan Frederiksen" <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> skrev i en meddelelse
> men jeg kan

> Hm har du mon været inde og stemme før?
>
> Joan

Hej Joan
Nej, det er først nu, jeg er blevet opmærksom på siden.

Venligst
Dorthe

Fra : zasha

Dato : 30-11-03 16:56

"Elwarth" <elwarth@KATTENSjellingnet.dk> skrev i en meddelelse

> "zasha" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse

</klip>

> [...]
> kun se resultatet, ikke noget jeg kan klikke på eller noget. Hvad er der

Hej Dorte...
I venstre side er der 3 bokse, den første hedder:
"Her kan du...."
den næste hedder:
"Seneste nyt"
og under den kommer boksen:
"Afstemning"

Kan du ikke se dem? hvis nej, hvilken browser bruger du? Netscape? For jeg
har tjekket både i Explorer og Opera, og der ser det fint ud :))

Fra : Elwarth

Dato : 30-11-03 17:52

> Hej Dorte...
> I venstre side er der 3 bokse, den første hedder:
> "Her kan du...."
> den næste hedder:
> "Seneste nyt"
> og under den kommer boksen:
> "Afstemning"
>
> Kan du ikke se dem?

Hej Heidi
Jo, jeg kan godt se dem, men der er ikke noget i afstemningsboksen, som jeg
kan klikke på. Jeg kan kun se, hvordan resultatet af afstemningen er

Venligst
Dorthe

Fra : zasha

Dato : 30-11-03 19:43

> [...]
jeg
> kan klikke på. Jeg kan kun se, hvordan resultatet af afstemningen er

Ok, så har en-og-anden været inde og stemme fra din computer/dit IP-nummer
Har lige fået en uvildig person til at tjekke siden, og alt virker optimalt.

Fra : Elwarth

Dato : 30-11-03 20:34

> Ok, så har en-og-anden været inde og stemme fra din computer/dit IP-nummer
> Har lige fået en uvildig person til at tjekke siden, og alt virker
optimalt.

Hmm, mystisk! Nå, det kan selvfølgelig være, at det er min mand, der kom før
mig

Venligst
Dorthe

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 30-11-03 21:00

In article <bqdgeb$2pm$1@news.net.uni-c.dk>, Elwarth
<elwarth@KATTENSjellingnet.dk> wrote:

> Hmm, mystisk! Nå, det kan selvfølgelig være, at det er min mand, der kom før
> mig
>
> Venligst
> Dorthe

Vi havde afstemningen oppe og vende for nogle måneder siden:
http://makeashorterlink.com/?S19F22CA6

Kan du have stemt dengang og glemt det igen?

Fra : Elwarth

Dato : 30-11-03 22:45

"Ann Rudbeck" <webmaster@fjernsiamis.com> skrev i en meddelelse

> Vi havde afstemningen oppe og vende for nogle måneder siden:
> http://makeashorterlink.com/?S19F22CA6
>
> Kan du have stemt dengang og glemt det igen?

Hæhæ, det skal jeg ikke kunne udelukke. Min hukommelse er ikke altid så god,
som den burde være...

Venligst
Dorthe