MS Windows
briani 27239
Kan man ikke hente opdateringer til WinXP ~
Fra : Jakob

Dato : 30-11-03 00:38

Jeg sidder med modem derhjemme og det irreterer mig derfor grænseløst at
jeg ikke kan få sikkerhedsopdateret mit winXP. På arbejde har jeg adsl
og derfor overvejede jeg om det ikke er muligt at hente opdateringerne
ned et eller andet sted fra, brænde dem på en cd og installere derhjemme
??

Kan det virkelig være så knoldet konstrueret at man skal have adsl
derhjemme for at holde sin maskine opdateret ??

Hygge

Jakob

Fra : Edmund

Dato : 30-11-03 00:53

Jakob skrev:

> [...]
> adsl og derfor overvejede jeg om det ikke er muligt at hente
> opdateringerne ned et eller andet sted fra, brænde dem på en cd og

http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/servicepacks/sp1/sp1lang.asp

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=en&FamilyID=D531BF00-D7BE-48E3-ABCC-961602BD72C2

Og så skal du lige have de sidste nye som dit modem vel kan klare
eller hent dem fra Windows update Catalog på Windows update

--
Mvh Edmund

Fra : Edmund

Dato : 30-11-03 01:01

Edmund skrev:

Husk at vælge sprog ved SP1

Update Rollup 1: fandt lige noget på dansk

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=D531BF00-D7BE-48E3-ABCC-961602BD72C2

http://support.microsoft.com/?kbid=826939

--
Mvh Edmund

Fra : Jakob

Dato : 30-11-03 17:27

> http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=D531BF00-D7BE-48E3-ABCC-961602BD72C2
>
> http://support.microsoft.com/?kbid=826939

Tak for det, det er jo perfekt lige det jeg ledte efter , var ikke
lige klar over at buzzwordet var "rollup"

Som jeg ser det kan jeg smække den her på en maskine med servicepack 1
ikke sandt ??

Hygge

Jakob

Fra : Edmund

Dato : 30-11-03 17:50

Jakob skrev:

> Tak for det, det er jo perfekt lige det jeg ledte efter , var ikke
> lige klar over at buzzwordet var "rollup"

Jeg ved heller ikke hvordan folk her i gruppen har fundet den, man skal
da vist lede længe hvis man starter med www.microsoft.com

> Som jeg ser det kan jeg smække den her på en maskine med servicepack 1
> ikke sandt ??

Jep, og 9MB kan vel selv et modem klare.
--
Mvh Edmund

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 30-11-03 21:20

De har nok (som man bør) fulgt med på
http://www.microsoft.com/security/
Og set det annonceret.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 30-11-03 02:00

Microsoft vil måske tilbyde en opdaterings CD i første kvartal næste
år.

Fra : Villy Jensen

Dato : 30-11-03 09:06

> [...]
> og derfor overvejede jeg om det ikke er muligt at hente opdateringerne
> ned et eller andet sted fra, brænde dem på en cd og installere derhjemme

Kik på
http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/servicepacks/sp1/default.asp
og prøv med
http://www.microsoft.com/WindowsXP/pro/downloads/servicepacks/sp1/ordercd.asp

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : Jakob

Dato : 30-11-03 17:21

> Kik på
> [...]

Mit system er nyt nok til at det indeholder servicepack 1, ellers tak

Venlige hilsener

Jakob