MS Windows
briani 27239
Harddisk Problem
Fra : Rene Egestrøm Jensen

Dato : 29-11-03 16:26

hejsa Ng får med mellemrum denne fejl ...

Hændelsestype: Advarsel
Hændelseskilde: Fastfat
Hændelseskategori: Ingen
Hændelses-id: 50
Dato: 29-11-2003
Klokkeslæt: 15:13:59
Bruger: Ikke tilgængelig
Computer: JETTA
Beskrivelse:
{Forsinket skrivning mislykkedes} Windows kunne ikke gemme alle dataene til
filen . Dataene er gået tabt. Denne fejl skyldes muligvis en fejl i din
computerhardware eller netværksforbindelse. Prøv at gemme filen et andet
sted.

Yderligere oplysninger finder du under Hjælp og support på
Data:
0000: 04 00 04 00 02 00 58 00 ......X.
0008: 00 00 00 00 32 00 04 80 ....2..€
0010: 00 00 00 00 a3 00 00 c0 ....£..À
0018: 00 00 00 00 00 00 00 00 ........
0020: 00 00 00 00 00 00 00 00 ........
0028: a3 00 00 c0 £..À

Nogen der kan tyde det til noget brugbart..

Den forekommer på mine 2 Maxtor 80 Gb Ide som sidder på Ide 3 + 4 på hver
sit kabel på min Onboard Raid på et Ecs L7vta Bundkort..

Kører kanont normalt.. men PEriodisk forekommer denne fejl..

Diskene er Checket med både WinXp selv Og Partition Magic 8 for errors og
bad Sectors .. Fejlfrit..

Nogen ideer.. Skriv endeligt.

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 01-12-03 08:25

{Forsinket skrivning mislykkedes}

betyder at OS ikke kunne skrive cachen i rammen til en af diskene (hvis du
har flere i din maskine), dette kan skyldes flere ting, dårlig ram (er den
overclocked ?), eller som regel en harddisk der er ved at tage sig en tur,
controller sidder på pci bus som er overclocked og kan ikke længere følge
med ?

kør en chkdsk hvor du slår grundig scanning til (kan ikek huske kommandoen
men skriv chkdsk /?) og så skriver den mulighederne....

nogen gange kan det dog være lidt mere mystiks at have med at gøre, jeg
havde for eksempel et raid array på en fasttrak33 controller, og der
begyndte den på at skrive det, diskene hver for sig virkede fint,
controlleren lod der ikek til at være problemer med, jeg fandt at et af
kablerne var gået en smule i stykker og når det blev varmt så kneb det med
at virke ! det var dælme svært at lure da jeg var nød til at vente på at
kablet blev varmt for jeg kunne genskabe problemet...så det er også en
mulighed...dårlig kabel, tjek at alle kabler sidder helt i deres sokler.

Lasse

Fra : Rene Egestrøm Jensen

Dato : 02-12-03 09:55

Takker for svar må lige Checke kabler..

Chkdsk osv er kørt .. Alt synes normalt.. dog Tror jeg rammen driller mig
lidt.. så skal lige have Fundet noget nyt..

Mvh Rene