D-Link DI 604 hjælp
Fra : Nielsen

Dato : 29-11-03 18:59

Hej i gruppen

Jeg har fornylig skiftet min Trendnet router ud med en D-Link DI 604, efter skiftet
har jeg problemer med live streaming ( radio i win media9) den begynder ikke at
buffe, jeg køre med XP home på en dynamisk forbindelse fra Telia Bredbånd 2mbit
Jeg har været inde i virtuel server og åbne port 7000-7007 men ingen ting hjælper!
Har måske ikke fundet de vise sten til at sætte routeren op endnu, men hvis der er en
der kan det der med opsætning til de forskellige tjenester der måtte være vil jeg
gerne høre mere om det.
På for hånd tak.

Mvh Ole Lykke

Fra : Torben

Dato : 01-12-03 16:53

> [...]
hvis der er en
> der kan det der med opsætning til de forskellige tjenester der måtte være

Jeg tror ikke det er routeren, der er sat forkert op.
Jeg har ikke åbnet for nogle porte eller "services", og jeg bruger både WMP
9 og Winamp til alle mulige forskellige internetradioer.
Har du ikke en en PC til du kan prøve med? - jeg tror nemlig, at der er sket
noget med din opsætning uafhængigt af routerskiftet!

Mvh Torben
WinXP, 2mbit Tele2 ADSL, DI-604

(min DI-604 er dog med firmware 1.81, der i øvrigt ikke er helt fejlfri -
routeren holder op med at svare på administrationssiden, man skal tænde og
slukke for at komme derind i de tilfælde, internettet fungerer imidlertid
altid)

---
Denne E-mail er scannet og synes at være fri for virus!