Trådløst Netværk HJÆLP!!
Fra : Rasmus

Dato : 29-11-03 18:09

hej jeg har fået trådløst netværk og adsl men når jeg går ind på en side
siger den at trådløst netværk ikke er tilgængeligt. Kan i hjælpe. mig jeg
har windows xp. det er linksys sådan nogle små nogle man sætter i usb porten

Fra : Jan G. Nielsen

Dato : 29-11-03 23:57

Rasmus wrote:

> [...]
> har windows xp. det er linksys sådan nogle små nogle man sætter i usb porten

Har du sat WEP-sikkerhed op på Linksys-routeren?

Har du sat din win xp til dhcp?

Har du fulgt manualen til punkt og prikke?

--
Mvh. Jan G. Nielsen

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 30-11-03 00:02

> [...]
> siger den at trådløst netværk ikke er tilgængeligt. Kan i hjælpe. mig jeg
> har windows xp. det er linksys sådan nogle små nogle man sætter i usb

Netværksopsætning ville lette jobbet betydeligt for os =) Gerne det fulde
produktnavn på dit netværkshardware. Linksys fabrikerer en del forskellige
produkter jo =)

--

"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Med venlig hilsen