Re Vonsilds Slægter, Gårde og Huse
Fra : Svend Tingleff

Dato : 29-11-03 20:22

Jeg er webmaster på siden, og jeg må med en vis bitterhed bekræfte, at den
er blevet lukket uden forudgående varsel.
Siden var på godt 3 Mb inklusive i alt 50 undersider med udskrifter af
kirkebøger, folketællinger, artikler m.m. siden 1658.
Den har åbenbart haft for stor succes, således at den månedlige trafik
overskred de 100 Mb, der viser sig at være maksimum.
For at genåbne siden kræver den engelske server næsten £ 15 om måneden.
Sådan er det altså, når man prøver at glæde andre med lidt hjælp.

I det øjeblik savner jeg gode muligheder. Jeg kan oprette siden hos TDC, men
må vel forvente, at interessen medfører et tilsvarende problem, idet TDC
også har 100 Mb/måned som maks.

Der ligger for stort et arbejde bag siden, til at jeg vil opgive den uden
videre, men i dette øjeblik mangler jeg gode ideer. Kan nogen hjælpe?

Venlig hilsen

Svend Tingleff
tingleff@webspeed.dk

Fra : Niels Gjermandsen

Dato : 30-11-03 00:47

Hej Svend
Jeg har for at undgå et problem med loft over trafikken købt mig ind på et
WEB hotel.
Der findes mange meget billige WEB hoteller, med fri trafik.

Det hotel jeg har købt mig ind på kan jeg også lægge asp og cgi scripts ind
på uden problemer, det kan du hellerikke på de gratis som TDC har.
Så jeg her haft stor glæde af min placering på WEB hotellet.

Niels Gjermandsen

Fra : Brian Lund

Dato : 03-12-03 03:14

> [...]
>
> Der ligger for stort et arbejde bag siden, til at jeg vil opgive den uden
> videre, men i dette øjeblik mangler jeg gode ideer. Kan nogen hjælpe?

Hvad med en af de billige web-hotel udbydere?

www.cliche.dk
www.b-one.dk
www.starthotel.dk

Det var lige dem jeg ku huske i hovedet :)
(Og de er noget billigere end 150 kr/md.)

Brian