Trådløst tastatur mister forbindelsen
Fra : Martin

Dato : 29-11-03 20:10

Hej!

Jeg har et problem med mit Logitech Cordless Desktop tastatur. Tit mister
det forbindelsen, og jeg kan enten slet ikke skrive på det, eller også sker
der kun noget måske hver 10. gang jeg trykker på en tast. Problemet kan som
regel (men ikke altid!) afhjælpes ved at jeg slukker min mobiltelefon. Det
lader til at den på en eller anden måde forstyrrer signalet. Mærkeligt er
det dog at min trådløse mus ALTID virker, og tastaturet og musen bruger
samme sender. Det er ikke et problem der hele tiden har været der, men noget
der pludselig er opstået.

Er der mon nogen der kan hjælpe?

Mvh

Martin

Fra : Søren Blom

Dato : 30-11-03 01:53

"Martin" <nospam@forme.com> skrev
> [...]
> det dog at min trådløse mus ALTID virker, og tastaturet og musen bruger
> samme sender. Det er ikke et problem der hele tiden har været der, men

Prøv at lægge modtageren så det kan "se" dit tastatur, det burde hjælp dig
og måske lægge din telefon lidt længere væk fra modtageren. Det hjælp i
hvert fald her da jeg havde problemet.

--
VH

Søren Blom