Ny PC - budget 5000 + moms (6.250)
Fra : Lars Knudsen

Dato : 29-11-03 15:18

Hej alle,

Jeg har ikke det helt store overblik over hvor det er billigt/bedst at købe
for tiden, derfor tænkte jeg at der måske var nogen herinde der havde været
markedet igennem meget for nylig? Det er kun selve PC'en jeg skal bruge -
har udmærket mus/tastatur/skærm.

Jeg skal købe en ny PC - til brug hjemme. Den må meget gerne kunne leveres
som et samlet system så jeg ikke selv skal skrue den sammen. Jeg har
følgende umiddelbare krav:

- Minimum 512 MB ram
- Harddisk minimum 7200 RPM, minimum 80 GB
- DVD brænder
- Firewire

Den skal udover hjemmearbejdsplads anvendes til videoredigering på hobby-
plan, derfor krav om dvd-brænder og firewire.

Jeg har ikke noget behov for specielt grafikkort eller lyd, da jeg ikke
spiller spil eller andet der er krævende i dén retning.

Nogen bud?

** Lars

Fra : Jakob M

Dato : 30-11-03 11:54

> Nogen bud?

Gå ind på www.shg.dk og vælg Saml selv din PC. På den måde kan du selv
sammensætte PCen lige som du vil have det, og så er det billigt.

Mvh
Jakob