Definition søges
Fra : mullerman

Dato : 27-11-03 23:08

Hej NG

jeg ved ikk om det er OT, men synes ikk der var andre grupper spørgsmålet
passede i...

Jeg søger en definition af to ord, som jeg uden held har slået op
forskellige steder, fx nudansk ordbog, og fremmedordbogen. Der er en
definition i nudansk ordbog, men der passer ikke på det jeg skal bruge den
til.

Jeg skal definere mangfoldighed og manfoldighedsledelse i forbindelse med
integration af nydanskere. Dvs sige at definitionen skal indeholde noget om
forskellige nationaliteter...

Definitionen skal helst komme fra et opslagsværk, enten dansk eller engelsk,
så jeg kan henvise....

Håber i kan hjælpe

Mvh

Martin

Fra : Jeppe Stig Nielsen

Dato : 27-11-03 23:44

mullerman wrote:

> jeg ved ikk om det er OT, men synes ikk der var andre grupper spørgsmålet
> passede i...

Du skal vist prøve news:dk.kultur.sprog

hypothesis)" --- Laplace (1749-1827)